مسابقات هفته نهم لیگ برتر فوتبال با انجام ۲ دیدار امروز به پایان می‌رسد و تراکتور و سپاهان به مصاف حریفان خود می‌روند.

پرونده مسابقات هفته نهم لیگ برتر فوتبال  با انجام ۲ دیدار امروز بسته می‌شود و تیم فوتبال تراکتور به مصاف تیم آلومینیوم اراک می‌رود و تیم سپاهان هم میهمان تیم فولاد است.  

تراکتور- آلومینیوم اراک/ یکشنبه ساعت ۱۷ 

تیم فوتبال تراکتور تنها نماینده برنده کشورمان در آسیا بود و  تیم‌های استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا و تیم سپاهان هم در لیگ قهرمانان آسیا ۲ برابر حریفان خود شکست خوردند. براین اساس سرخپوشان تبریزی با روحیه بالا به مصاف تیم آلومینیوم اراک می‌روند.  

شاگردان اسکوچیچ در آخرین بازی خود در لیگ برتر فوتبال برابر تیم فولاد شکست خوردند و با ۱۳ امتیاز در جایگاه ششم جدول رده بندی قرار دارند. آنها با حمایت هواداران پرشور خود می‌خواهند ۳ امتیاز بازی خانگی برابر تیم آلومینیوم اراک را کسب کنند تا به جمع مدعیان قهرمانی ملحق شوند.  

علیرضا بیرانوند گلر تراکتور که به خاطر اظهاراتش مبنی بر دادن شیرینی ۵ میلیاردی به اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس برای گذاشتن  الحاقیه قراردادش به یک جلسه محرومیت محکوم شده بود با عذرخواهی یک جلسه محرومیتش تعلیق شد و او می‌تواند از  دروازه تراکتور در بازی امروز محافظت کند.  

در آن طرف، تیم آلومینیوم اراک در ۳ هفته اخیر ۳ برد کسب کرده و با ۱۲ امتیاز در رتبه هشتم جدول رده بندی قرار گرفته است.  

شاگردان مجتبی حسینی می‌خواهند با برد خارج از خانه برابر تراکتور روند رو به رشد خود را ادامه بدهند، اما آنها جلوی هواداران تراکتور کار سختی پیش رو دارند.  

نکته قابل توجه این است که تیم تراکتور در  این فصل در خانه اش برنده نبوده است .علاوه بر این سرخپوشان تبریزی هیچ وقت نتوانستند تیم آلومینیوم اراک را در تبریز شکست بدهند و  باید دید آنها می توانند این ۲طلسم را در بازی امروز بشکنند یا نه! 

فولاد خوزستان - سپاهان اصفهان/ یکشنبه ساعت ۱۸:۱۵ 

تیم فولاد خوزستان هفته گذشته برابر تیم آلومینیوم اراک پیروزی را با باخت تعویض کرد تا نوار برد‌های متوالی اش قطع شود و با ۱۴ امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار گرفت.  

شاگردان یحیی گل محمدی می‌خواهند با حمایت هواداران خونگرم اهوازی برابر تیم سپاهان پیروز شوند تا شکست هفته قبل را جبران کنند و علاوه بر این با پرسپولیس صدرنشین لیگ هم امتیاز شوند.  

در آن طرف، تیم سپاهان با باخت برابر تیم شارجه امارات در لیگ قهرمانان آسیا ۲ از لحاظ روحی و روانی وضعیت خوبی ندارد و این تیم اصفهانی می‌خواهد این شکست را در لیگ برتر فوتبال جبران کند.  

شاگردان مورایس به ۳ امتیاز بازی خارج از خانه نیاز دارند تا نوار ناکامی‌های خود را قطع کنند و صدر جدول را از پرسپولیس بازپس بگیرند، اما آنها جلوی هواداران خونگرم اهوازی کار سختی دارند.  

تقابل گل محمدی و مورایس در این بازی جذاب و دیدنی خواهد بود و باید دید کدامیک از این ۲ مربی می‌تواند برنده بازی امروز شود.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار