ظریف نوشت: جهان باید با محکوم کردن تجاوز اسرائیل و همراهی برای پایان دادن به جنایت در فلسطین عزم صلح‌خواهانه ایران را به رسمیت بشناسد.

محمد جواد ظریف نوشت: امروز به یُمن خودباوری، شجاعت و هوشمندی امام راحل و رهبر فرزانه و رشادت، توانمندی و ایثارگری نیروهای مسلحِ ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج، مردم دلاور ما ثابت کرده‌اند که می‌توانند متجاوزان سرکش—از صدام تا رژیم صهیونیستی—را علی‌رغم حمایت‌های تسلیحاتی، سیاسی و تبلیغاتی تمامی قدرتمندان زورگوی جهانی پشیمان کنند و در دفاع مشروع از این سرزمین خدایی از هیچ قدرتی نهراسند.

معاون راهبردی رئیس جمهور یادآور شد: تاریخ ایران به ما می‌آموزد که باید این دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی را ارج نهیم. پس از حدود 150 سال تحقیر و از دست دادن سرزمین‌های فراوان در شمال و شرق و جنوب ایران عزیز و اشغال کشور و نسل کشی ایرانیان بی‌پناه در دو جنگ جهانی، و بیش از سه دهه وابستگی خارجی، امروز ایران سربلند می‌تواند در برابر هر قدرتی با هر پشتوانه‌ای بایستد، به‌گونه‌ای که برای نخستین بار در بیش از 200 سال پیشین، در طول 45 سال دشوار ولی پرافتخار حتی یک وجب از خاک مقدس ایران از دست نرود.

ظریف همچنین تاکید کرد: امروز حاکمیت و مردم ایران با اعتماد به نفس در توانمندی خود برای رفع تهدیدهای بدخواهان، با نگرشی روزآمد و فرصت محور، در مسیر توسعه ملی و منطقه‌ای و پیشرفت اقتصادی، علمی، اجتماعی و سیاسی، جایگاه بالنده و در خور ایران را در تضمین رفاه مردم، امنیت منطقه، بازارها و کریدورهای جهانی و پیشرفت علم و فن‌آوری باز خواهند یافت.

او در پیام خود عنوان کرد: جهان باید با کنار گذاشتن پارادایم خطرناک گذشته و با محکوم کردن تجاوز اخیر اسرائیل و همراهی با ایران برای پایان دادن به آپارتاید، نسل کشی و جنایت در فلسطین، غزه و لبنان، این خودباوری دلیرانه و عزم صلح‌خواهانه ایران را به رسمیت بشناسد و این فرصت بی‌نظیر را از دست ندهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۳۶
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۰۶ آبان ۱۴۰۳
آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از شهریور ماه سال 1359 تاکنون جنگ و مبارزه با ایران بوده است و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۰۶ آبان ۱۴۰۳
۱۰:۱۶۰۶ آبان ۱۴۰۳
از سال 1332 تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد دست آمریکا جنایتکار در کار است.
از سال 1332 تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد دست اروپا جنایتکار در کار است.
از سال 1332 تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد دست انگلیس جنایتکار در کار است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۰۶ آبان ۱۴۰۳
اسرائیل جنابتکار و هم آمریکا جنایتکار بهای تجاوز به ایران را خواهد پرداخت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۰۶ آبان ۱۴۰۳
برو بابا تو هم تاریخ مصرف این حرفات خیلی وقته گذشته بدرد خودت میخورن و بچه هات که امریکان.صهیونیسم نجس فقط زبون زور میفهمه
Iran (Islamic Republic of)
خداشناس
۰۹:۴۴ ۰۶ آبان ۱۴۰۳
همه کاره فعلی دولت برو به فکرب به حال بازار و معیشت مردم کن تا افراد بیشتری زیر دست و پای ثرتمندان له نشده اند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۰۶ آبان ۱۴۰۳
خیلی ساده ای خدا به دادمان برسد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۰۶ آبان ۱۴۰۳
حمله کردن به مراکز نظامی ما
زدن چهارتا افسر رو شهید کردند
حاج آقا میگن صلح
با کی صلح کنیم؟
با کسی که سرداران مارو قتل عام کرده؟
واااااااای از خیانت
آخرین اخبار