مدیر شبکه آموزش و مشاور وزیر در اجرایی‌سازی سندتحول بنیادین آموزش و پرورش در راستای همکاری مشترک دیدار کردند.

محمدمهدی قاسمی، مدیر شبکه آموزش و علی پارسانیا، مشاور وزیر در اجرایی‌سازی سندتحول بنیادین آموزش و پرورش در راستای همکاری مشترک میان شبکه آموزش و وزارت آموزش و پرورش دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی شبکه آموزش سیما، ضرورت همکاری مشترک میان وزارت آموزش و پرورش و شبکه آموزش در نشست اخیر با حضور محمدمهدی قاسمی، مدیر شبکه آموزش و علی پارسانیا، مشاور وزیر در اجرایی‌سازی سندتحول بنیادین آموزش و پرورش تاکید شد. در ابتدای این نشست دکتر قاسمی برنامه‌های شبکه در دوره جدید را تشریح نمود.

دکتر قاسمی مدیر شبکه آموزش سیما در این نشست بر ضرورت همکاری مشترک میان وزارت آموزش و پرورش و شبکه آموزش در جهت اثرگذاری و کمک به جامعه آموزشی کشور تاکید کرد و بیان داشت: شبکه آموزش تلاش می‌کند تا جایگاه و مقام معلم در میان مردم و خانواده‌ها ارتقاء یابد.

در ادامه این نشست دکتر پارسانیا نیز به مرجعیت و ظرفیت صداو سیما در میان مردم اشاره کرد و گفت: فعالیت‌ها و برنامه‌هایی که تو سط مدیر محترم شبکه ارائه شد هم راستا و هم سوبا مطالبات و انتظاراتی است که ما از شبکه آموزش داریم. همچنین ظرفیت‌های جدی در آموزش و پرورش وجود دارد که ۱۴۷ پروژه در حال اجراست و هم اکنون می‌توان چند پروژه را با شبکه آموزش پیوند زد تا کمک بزرگی به آموزش و پرورش کشور صورت گیرد.

وی همچنین بیان کرد: معلمان و دانش آموزان نیاز به پایگاهی دارند که حقوق و صداهایشان در آن منعکس شود. ارتقاء معلمان از مهمترین پروژه‌هایی است که می‌توان از ظرفیت صداو سیما برای آن استفاده کرد.

مشاور وزیر در اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تاکید کرد: روزانه در مدارس و کلاس‌های درس اتفاق‌های جذاب و متفاوتی رخ می‌دهد که قابلیت روایت شدن را دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار