رییس دادگستری زرند گفت: متهم رویا فروش، به ۱۵ ماه حبس و رد مال و جزای نقدی معادل ۲۱ میلیارد ریال محکوم شد.

 

 

 

ابوالفضل فرحبخش گفت: حکم پرونده موسوم به (وعده تقلب و قبولی در دانشگاه تهران) در شعبه ۱۰۲ دادگاه کیفری دو شهرستان زرند در کمترین زمان ممکن، پس از بیست روز از صدور کیفرخواست، صادر شد.

 

 وی افزود: متهم این پرونده با وعده قبولی در دانشگاه تهران، رویا فروشی می‌کرد که پرونده وی به اتهام تحصیل مال از طریق نامشروع و کلاهبرداری در شعبه ۱۰۲ دادگاه کیفری دو شهرستان زرند رسیدگی و رای قانونی آن صادر شده است.

 

وی تصریح کرد: براساس رای صادره، متهم این پرونده به ۱۵ ماه حبس، رد مال و جزای نقدی به مبلغ ۲۱ میلیارد ریال محکوم شده است و این رای قابل تجدیدنظر خواهی در محاکم دادگاه تجدیدنظر استان می‌باشد.

 

این مقام قضایی بیان کرد: قاضی پرونده به علت اهمیت موضوع و با اهتمام ویژه؛ رسیدگی به پرونده را در دستور کار قرار داده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن با تعیین وقت و دعوت از طرفین دعوی، آخرین دفاعیات متهم را اخذ و نسبت به صدور رای اقدام کرد به گونه‌ای که فاصله صدور کیفرخواست تا ارسال رای به متهم تنها ۲۰ روز بوده است.

 

فرحبخش تصریح کرد: دستگاه قضایی در کنار تاکید بر رافت اسلامی، عدالت ترمیمی و بازاجتماعی کردن مجرمین، برخورد بازدارنده را در جرائم مهمه‌ای که جامعه گسترده‌ای را می‌تواند متاثر سازد در نظر دارد و به همین منظور اشد مجازات را در این گونه عناوین اتهامی اعمال می‌کند.

 

رئیس حوزه قضایی زرند گفت: سرمایه گذاری اصلی والدین باید در زمینه شناسایی استعداد‌های نهفته فرزندان خود باشد، زیرا شناسایی صحیح و پرورش این استعداد‌ها منجر به مهارت افزایی و موفقیت افراد در حوزه‌های مختلف خواهد شد و البته که مدرک گرایی در شرایط فعلی آن هم با صرف هزینه‌های بسیار از طریق نامشروع به هیچ روی پسندیده و ضامن موفقیت نخواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار