سه باشگاه استان کرمانشاه با کسب عنوان باشگاه برتر در رتبه‌بندی وزارت ورزش و جوانان در میان ۱۰۰ باشگاه برتر کشور قرار گرفت.

وزارت ورزش و جوانان در طول چندماه و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، به بررسی گزارش عملکرد ۳۳ هزار باشگاه ورزشی در کشور پرداخت که از این میان ۱۰۰ باشگاه برتر را انتخاب و طی مراسمی که هفته گذشته در تالار همایش‌های بوستان گفتگو تهران برگزار شد از مسوولان این باشگاه‌های ورزشی تقدیر کرد.

در این مراسم از سه باشگاه برتر ورزشی کرمانشاه شامل باشگاه اندیشه به مدیریت آذربیدُخت زرفشانی، باشگاه سپید به مدیریت روناک صحبت یاری و باشگاه دیار به مدیریت وحید ناصری تجلیل شد.

احمد دنیامالی، وزیر ورزش در حاشیه این مراسم با تشکر از فعالیت ۳۳ هزار باشگاه بخش خصوصی، گفت: باید شرایطی را فراهم کنیم تا باشگاه‌ها بتوانند از شرایط بهتری در بحث تسهیلاتی که ما می‌دهیم برخوردار شوند.

وی اضافه کرد: اگر بخواهیم سرانه ورزش در حوزه همگانی بالاتر برود قطعا باید نگاه جدی به باشگاه‌ها داشته باشیم. البته این نگاه ما به این معنی نیست که ما ورزش را صرفا پولی کنیم، باید این مراقبت را داشته باشیم که در کنار آن یکسری اماکن ورزشی که در اختیار دولت است شرایطش به گونه‌ای باشد که برای مردم و به ویژه جوانان گران نباشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.