مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: تعداد پتوهای جمع آوری شده در استان زنجان برای اهدا به مردم مظلوم لبنان به یک هزار و ۱۸۷ تخته رسید.

روح الله صالحی گفت: در پی حملات وحشیانه رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل به مردم لبنان پویش جمع آوری پنج هزار تخته پتو برای این خانواده‌ها در زنجان آغاز شده است.

وی اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن فصل سرما در مناطق اشغالی، جمع آوری پتو برای مردم جنگ زده لبنان یک اقدام انسان دوستانه و ضروری است که می‌تواند به بهبود شرایط زندگی مردم مظلوم لبنان که تحت تاثیر جنگ و بحران‌های انسانی از سوی اسرائیل غاصب و صهیونیسم قرار گرفته اند، منجر شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه این تعداد پتو از زمان اعلام پویش تا پنجم آبان ماه جاری در استان زنجان جمع آوری شده است، ادامه داد: با همکاری سازمان های مربوطه این پتوها به مردم لبنان اهدا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اجرای این پویش همچنان ادامه دارد، گفت: تمامی دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان و همچنین پایگاه‌های مستقر در میادین اصلی شهرها آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند و مردم خیر و نوعدوست استان می‌توانند با حداقل خرید یک پتو و یا اهدای پتوی تمیز و مناسب منزل خود در این پویش شرکت کنند.

صالحی افزود: شماره کارت پویش «لبنان تنها نیست» به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مردم مظلوم لبنان #۰۲۴*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ نزد بانک ملی تعیین شده است.

پیشتر نیز بانوان زنجانی در مراسم طلاریزان و به منظور حمایت از جبهه مقاومت یک کیلو و هفتاد و یک گرم و ۸۳۵ سوت طلا و کمک های نقدی و غیرنقدی خود را در قالب طلا، سکه، نقره، پوشاک و دیگر اقلام به مردم لبنان، فلسطین و غزه اهدا کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.