رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: اعضای شورای قضایی استان برای کاهش ساخت و سازهای غیر مجاز در زنجان با رویکرد پیشگیرانه اقدام کنند.

حجت الاسلام علی فرجی برحق در جلسه شورای قضایی استان زنجان با تاکید بر اهتمام اعضای شورای قضایی برای اصلاح امور و پیشبرد اهداف قوه قضاییه در استان، افزود: در این راستا توجه بر مقوله مهم نظارت و برگزاری دوره های آموزشی برای دستگاه‌های اجرایی در دستور کار قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری زنجان بر برگزاری جلسات شورای قضایی به صورت منظم و ماهانه تاکید کرد و گفت: پیگیری امور و رفع مشکلات مجموعه قوه قضاییه در استان با تشکیل جلسات شورای قضایی با همفکری و همکاری مجموعه ها محقق خواهد شد .

وی، توجه بر حوزه پیشگیری را در دستگاه‌های اجرای استان مورد تاکید قرار داد و گفت: نقش پیشگیری در کاهش ساخت و سازهای غیر مجاز مهم و اثرگذار است.

فرجی برحق در ادامه افزود: عملکرد صحیح و به موقع مجموعه قوه قضاییه در استان در ارزیابی و ارتقای جایگاه استان در اجرای برنامه های عملیاتی معاونت راهبردی قوه قضاییه بسیار موثر خواهد بود.

رئیس کل دادگستری زنجان با تاکید بر اینکه مدیران مجموعه قوه قضائیه در استان برای ۶ ماهه دوم سال برنامه ریزی دقیق و هدفمند داشته باشند، گفت :عملکرد شفاف و ارائه خدمات صحیح به مردم مورد اهتمام قرار گیرد.

در این جلسه اعضای شورای قضائی استان به ارائه گزارش عملکرد ۶ ماهه نخست سال و برنامه ریزی مجموعه تحت مدیریت برای شش ماهه دوم سال پرداختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.