رئیس سازمان زندان‌های کشور گفت: در حال حاضر ۳/۶ درصد از جمعیت زندانیان کشور را زنان تشکیل می‌دهند که در لرستان این جمعیت پایین‌تر از میانگین کشوری است.

 غلامعلی محمدی امروز ظهر در حاشیه توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های زندانیان نیازمند لرستان اظهار کرد: امروز ۵۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های زندانیان لرستان توزیع شد.

وی گفت: این بسته‌های معیشتی با همکاری انجمن حمایت از زندان‌ها و کمک‌های خیران تهیه شده است.

به گفته رئیس سازمان زندان‌های کشور در حال حاضر ۶۰ هزار خانواده در کشور تحت پوشش انجمن‌های حمایت از زندانیان هستند و از طریق کمک خیران امرارمعاش می‌کنند.

محمدی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۳/۶ درصد از جمعیت زندانیان کشور را زنان تشکیل می‌دهند، بیان کرد: در لرستان ۱/۶ از جمعیت زندانیان را زنان تشکیل می‌دهند که پایین‌تر از میانگین کشوری است.

وی در خصوص اجرای برنامه‌های لازم جهت جلوگیری از ورود مواد ممنوعه از جمله مواد مخدر به زندان‌ها افزود: جلوگیری از مواد ممنوعه به زندان‌ها با بهره‌گیری از تکنولوژی روز و سیستم‌های امینتی به‌روز همواره موردتوجه سازمان زندان‌های کشور است، هرچند برخی از زندان‌ها نسبت به زندان‌های دیگر به‌روزتر و برخی هم نیازمند تجهیزات هستند.

محمدی عنوان کرد: در سال‌های اخیر کشفیات مواد مخدر از مبادی ورودی با استفاده از تجهیزات امنیتی به‌روز افزایش پیدا کرده، اما باز هم نیازمند تدابیر ویژه‌تر است.

برچسب ها: زندان ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.