استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در قالب طرح مولدسازی ، ۶۸ ملک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان شناسایی شده است که این ادارات می‌توانند برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام خود، این املاک را به فروش برسانند.

 رحمانی در کارگروه طرح‌های مولد سازی گفت: این املاک مازاد مربوط به اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی، زندان، منابع طبیعی وآبخیز داری، دامپزشکی، اقتصاد و دارایی، جهاد کشاورزی وآموزش و پرورش استان است.


وی با بیان اینکه مولدسازی ظرفیت قانونی خوبی برای کمک به توسعه استان است تاکید کرد:همه دستگاه‌های اجرایی که از ظرفیت مولدسازی برخوردار هستند برای پیشبرد امور و تکمیل طرح‌های عمرانی خود می‌توانند املاک مازاد خود را به فروش برسانند.


استانداراضافه کرد: طی سال‌های اخیر با محدودیت اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای مواجه هستیم که مولدسازی و فروش املاک مازاد دستگاه ها، تدبیر قانونی است که باید از این ظرفیت استفاده شود.


رحمانی در خصوص قیمت گذاری املاک مازاد دستگاه‌ها گفت: فروش املاک مازاد باید به موقع، با قیمت کارشناسی و مطابق بند ۱۱ دستورالعمل باشد.


استاندار با بیان اینکه اگر دستگاهی نسبت به معرفی املاک مازاد اقدام نکند، کارگروه مولدسازی نسبت به شناسایی ملک اقدام و در جلسه مطرح کنند تاکید کرد: قانون‌گذار برای دستگاهی که ملک مازاد خود را معرفی نکند جریمه تعیین کرده است.


رحمانی گفت: یکی از ملاک‌های مهم ارزیابی مدیران در جشنواره شهید رجایی، جذب اعتبارات ملی و معرفی و فروش املاک مازاد در قالب طرح مولدسازی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.