امام‌جمعه اهل‌سنت میرجاوه گفت: خبر تلخ و ناگوار شهادت ۱۰ تن از کارکنان انتظامی که به‌خاطر آرامش و امنیت ما به شهادت رسیدند، بسیار سنگین بود.


مولوی عبدالرحیم ریگیان پور، امام‌جمعه اهل‌سنت میرجاوه  بیان کرد: جوانان پاک و معصومی که به‌خاطر امنیت جان، مال، ناموس و آسایش ما شبانه‌روز در تلاش هستند توسط عده‌ای اجیر شده شهید می‌شوند و این خبر بسیار ناگوار و دردناک است و آن هم در این شرایطی که جنگ اصلی ما با یک کشور خبیث که اسرائیل است شروع شده است و ما در حالت جهادیم بر علیه دشمنان خدا و رسول خدا که یهود و صهیونیست هستند و در این وقت حساس بیایند با به‌شهادت‌رساندن جمعی از فرزندان این مردم آب را به آسیاب دشمن بریزند و اسرائیل را خوشحال کنند.
 
  وی افزود: حادثه بسیار سنگینی است و بنده از علما و افراد دارای تریبون، معتمدین، ریش‌سفیدان، سران طوایف بیایند پای‌کار و نگذارند که استان ما ناامن شود و دشمنان ما را خوشحال کنند و این امنیتی که ما داریم را خدشه‌دارکننده کارها و طرح‌ها و پروژه‌های کلان استان را با این اعمال زشت متوقف کنند.
 
  ریگیان پور اذعان کرد: ما باید متحد و منسجم شویم در مقابل کفر در مقابل یهود و باید خودمان را آماده کنیم برای یک نبرد علیه اسرائیل ملعون و نگذاریم این افراد با شهادت رساندن فرزندانمان که برای حفاظت از جان و مال بیدار هستند به شهادت برسند و باعث خوشحالی دشمنان شوند.
 
  امام‌جمعه اهل‌سنت شهرستان میرجاوه افزود: ما باید امنیت خود را حفظ کنیم و این امنیت باعث پیشرفت ترقی و آبادانی استانمان می‌شود و این‌چنین تحرکات گروهی معاند جلوی این پیشرفت ترقی را می‌گیرد و ما باید این جنایات را محکوم کنیم و بیاییم در میدان جلوی این تحرکات را بگیریم و این خدشه‌دار کردن امنیت باعث می‌شود کسی به استان سفر نکند جلوی سرمایه‌گذاری را در استان ما بگیرد.
 
  وی در پایان گفت: شهادت این دلیران و فرزندان پاک ایران را به خانواده آنها و ملت ایران تسلیت عرض می‌کنم و چنین جنایاتی را به‌شدت محکوم می‌نمایم.
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار