عضو شورای شهر اهواز با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی تقاطع غیرهمسطح میدان جمهوری، گفت: هر چند پروژه تعطیل نشده، اما کار آن کند است.

سیاوش محمودی عضو شورای شهر اهواز با اشاره به آخرین وضعیت پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان جمهوری گفت: این پروژه مدتی در انتظار جابه‌جایی شبکه برق بود که این کار به تازگی انجام شده و اکنون پروژه در حال اجرا است.

او در خصوص تاخیر در اجرای پروژه تقاطع جمهوری افزود: از روند اجرای این پروژه رضایت نداریم و هر چند پروژه تعطیل نشده اما کار آن کند است.

عضو شورای شهر اهواز گفت: سگمنت‌های این پروژه بسیار بزرگ هستند و امکان ساخت آن‌ها در کارگاه وجود ندارد و باید در جای دیگر ساخته و سپس نصب شوند، بنابراین تاخیر در جابه‌جایی شبکه برق، پروژه را پنج تا شش ماه عقب انداخت.

محمودی عنوان کرد: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی این پروژه حدود ۴۰ درصد است در حالی که برنامه‌ریزی شده بود در بهمن‌ماه به بهره‌برداری برسد و با این وضعیت بعید است در این بازه زمانی کار پایان یابد.

پروژه ساخت تقاطع غیرهمسطح میدان جمهوری در خیابان جمهوری در شرق اهواز، ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ کلنگ‌زنی شد و مقرر بود در ۹ ماه به بهره‌برداری برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار