شهردار شهر جدید صدرا گفت: به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی، حجم بالای جمعیتی، افزایش ساکنان و تردد زیاد، واحد آتش‌نشانی صدرا به خدمات امدادی مجهز و توسعه یافته نیاز داشته و ضرورت دارد واحد آتش‌نشانی به ساختار سازمانی ارتقا پیدا کند.

مجتبی پارسایی در تشریح جلسه دیدار با مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در تهران با تاکید بر ضرورت تبدیل شدن واحد آتش‌نشانی صدرا به سازمان اظهار کرد: واقع شدن صدرا در شمال‌غرب کلان‌شهر شیراز و به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی، حجم بالای جمعیتی، افزایش ساکنان و تردد زیاد، واحد آتش‌نشانی صدرا به خدمات امدادی مجهز و توسعه یافته نیاز دارد تا بتواند به وظایف محوله به خوبی عمل کند.

او در این جلسه از مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها درخواست کرد تا تأیید ساختار سازمانی آتش‌نشانی شهر صدرا در دستور کار باشد، افزود: افزایش تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهر صدرا از مهم‌ترین ضرورت‌های شهری است. چرا که امدادرسانی سریع و به موقع مورد توجه است که با افزایش ایستگاه‌های جدید محقق خواهد شد، بدین منظور پروژه ساخت ایستگاه آتش‌نشانی شماره ۳ را با جدیت پیش خواهیم برد.

شهردار شهر صدرا همچنین با اشاره به منطقه‌بندی شهری شهرداری صدرا تصریح کرد: به منظور ایجاد زمینه افزایش مشارکت شهروندان در مدیریت شهری، کاهش فاصله میان شهروندان و مسئولان مدیریت شهری، انعطاف‌پذیری و نبود تمرکز اداری و سازمانی با رویکرد افزایش اثربخشی، سرعت و کیفیت مدیریت شهری، کارآمدی، هماهنگی ساختار‌ها و شیوه‌های نظارت و کنترل در مدیریت شهری خواهان منطقه‌بندی شهری در شهر صدرا هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار