محسن صادقی امینی،مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم در گفت و گویی اظهار کرد: دکههای مطبوعاتی در سالهای گذشته با ظاهر متناسب با همان زمان طراحی شده بودند، اما با تغییر نیازهای مردم به ویژه عرضه مطبوعات به شیوه مجازی دیگر نیازمندیها از مدل عرضه مطبوعات کاغذی در این اماکن تغییر کرده و بنابراین باید ماهیت بهره برداری از آنها هم تغییر و به سمتی حرکت کند که کاربری چند منظوره داشته باشند و بخشی از نیازهای ضروری روزمره مردم را در مکانهای فاقد فروشگاه، تامین و حتی به تنظیم بازار کمک کند.
وی افزود: به همین منظور با محوریت کمیسیون بررسی و تصویب طرحهای شهرداری، طرح جدید دکهها آماده شد و به مرور در اختیار بهره برداران و دکهداران برای استفاده شهروندان قرار خواهد گرفت.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: هدف از بازطراحی و نصب دکههای جدید این است که نیازمندیهای شهروندان به روز رسانی شده و انتظارات بهره برداران دکه هم به شکلی جدید در طراحی تازه لحاظ شود.
صادقی امینی بیان کرد: قطعا هدف سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآوردههای کشاورزی شهرداری قم از فعالیت دکهها صرفاً عرضه مواد غذایی نیست بلکه کمک به رشد فرهنگ و عرضه محصولات فرهنگی و همچنین تنظیم بازار و توزیع قمکارت با همکاری سازمان فناوری اطلاعات شهرداری نیز در دستور کار این دکهها قرار دارد.