مدیر روابط عمومی منطقه 21 گفت: کارگاه آموزشی ورزش در آپارتمان با حضور مربیان ایستگاه های تندرستی مجموعه های ورزشی، رابطان ورزشی محلات و مدیران محله مناطق 5، 9، 21 و 22 به میزبانی شهرداری منطقه 21 برگزار شد .


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران شهرام آذرخش افزود :در این کارگاه آموزشی 60 نفر از مربیان ایستگاه های تندرستی مجموعه های ورزشی، مدیران محله و رابطان ورزش غرب تهران با حضور در سالن جلسات ستاد مدیریت بحران منطقه 21 درباره اهمیت ورزش در آپارتمان بحث و گفتگو کردند.
وی در ادامه به نقل از مدیر اداره ورزش گفت: کم تحرکی یکی از مشکلات اساسی زندگی در شهر است ؛ زندگی در آپارتمان ها باعث شده شهروندان با مشکل بزرگی به نام کم تحرکی روبه رو شوند ابتلا به انواع بیماری های مفصلی از تبعات جبران ناپذیر آن است؛ اهداف کارگاه آموزشی ورزش در آپارتمان یکی از رویکردهای مهم سازمان ورزش، شهرداری تهران توسعه ورزش در محلات و ایجاد روحیه نشاط و شادابی بین شهروندان است.
آذرخش افزود: اهمیت توجه به سلامتی شهروندان مسئولان سازمان ورزش شهرداری تهران را بر آن داشت تا نگاه ویژه به این مقوله داشته باشند و با تصویب مربیان مجرب و آموزش ورزش های متناسب با آپارتمان به حل این مشکل کمک کنند که در این کارگاه آموزشی مربیان ایستگاه های تندرستی، مربیان مجموعه های ورزشی رابطان ورزش در نواحی و مدیران ضمن آشنایی با اهداف این طرح با انواع ورزشهای متناسب با زندگی آپارتمانی آشنا شدند.

وی اذعان کرد: طبق اهداف این طرح ورزش های آموزش داده شده در مرحله اول در ایستگاه های تندرستی و مجموعه های ورزشی به شهروندان آموزش داده خواهد شد؛ در مرحله دوم ورزش در آپارتمان از طریق توزیع بروشورهای آموزش خانه به خانه شهروندان آموزش داده خواهد شد.
*برپایی ایستگاه تفریحی در ناحیه 2
وی در ادامه بیان کرد: به همت واحد ورزش ایستگاه تفریحی ویژه آقایان در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی استقلال برگزار شده که در پایان هدایایی به نفرات برتر در مسابقات اهدا شد.
*برگزاری همایش خانه سلامت
مدیر روابط عمومی منطقه 21 افزود: با همکاری خانه سلامت شهرک آزادی اقدام به برگزاری همایش بیماری های دهان و دندان با حضور متخصص بیماری های دهان و دندان کرد که این همایش با استقبال کم نظیر ساکنین محله شهرک آزادی مواجه شد.
*برگزاری کلاس آموزشی پرورش گلهای آپارتمانی
آذرخش گفت: با حضور مهندسین فضای سبز، کلاسهای به زراعی و پرورش و نگهداری گیاهان آپارتمانی در مدرسه راهنمایی ترکیه واقع در شهرک آزادی برگزار شد.
*کارگاه آموزشی اهدای خون برگزارمی شود
وی اذعان کرد: به همت اداره سلامت و از طرف سازمان انتقال خون کارگاه آموزشی اهدا خون ویژه دبیران محلات با همکاری خانه سلامت گلها و با هدف آشنایی شهروندان با فواید اهدای خون توسط کارشناسان سازمان انتقال خون در محل مرکز آموزشهای اجتماعی منطقه برگزار میشود.
*برگزاری ششمین جلسه کمیته نظام پیشنهادات
وی خاطر نشان کرد: ششمین جلسه کمیته نظام پیشنهادها با حضور اعضا کمیته در محل دفتر معاون مالی و اداری برگزار شد که در این جلسه پیشنهادهای واصله از طرف همکاران منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفت که به منظور کارشناسی به حوزه های تخصصی ارسال شد و در پایان به پیشنهادهای برتر از سوی معاون مالی و اداری جوایزی اهدا شد. /ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار