معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از کمبود 4 هزار کارشناس تربیت بدنی در نظام آموزشی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دوره اصولی طراحی آموزش ویژه کارشناسان و کارشناس مسئولان درس تربیت بدنی از امروز در شیراز آغاز بکار کرد .

حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در این دوره آموزشی، از کمبود 4 هزار کارشناس تربیت بدنی در نظام آموزشی خبر داد و افزود: از جمعیت 13 میلیونی دانش آموزان کشور 21 درصد با مشکل چاقی و اضافه وزن روبرو هستند که اگر چاره ای اندیشیده نشود در سال های آینده با سونامی بیماری های واگیردار در میان دانش آموزان روبرو خواهیم بود.
کمبود 4 هزار کارشناس تربیت بدنی در نظام آموزشی/ سونامی بیماری های واگیردار در میان دانش آموزان
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: آموزش و پرورش مصمم است که شادی و نشاط را در مدارس و خارج از مدارس افزایش دهد تا فعالیت حرکتی و ورزشی دانش آموزان به حد و مرز مورد نیاز سنی و جنسی برسد.  

وی اظهار کرد: تامین نیروی انسانی کافی و متخصص و فراهم آوردن زیرساخت های لازم از جمله مواردی است که می توان با رفع آنها به پیشرفت درس تربیت بدنی در نظام آموزشی کشور کمک شایانی کرد . 

کمبود 4 هزار کارشناس تربیت بدنی در نظام آموزشی/ سونامی بیماری های واگیردار در میان دانش آموزان
محمد جعفری معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان فارس نیز گفت: دوره اصولی طراحی آموزش ویژه کارشناسان و کارشناس مسئولان درس تربیت بدنی، در راستای تبیین سیاست ها و برنامه های اجرایی دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی استان و زیر نظر معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در حال برگزاری است .
کمبود 4 هزار کارشناس تربیت بدنی در نظام آموزشی/ سونامی بیماری های واگیردار در میان دانش آموزان
وی افزود: امیدواریم کارشناسان با برگزاری این دوره بتوانند با تفاهم با مدیران در راستای سیاست های کلانی که برنامه ریزی می شود برنامه های مختلف درس تربیت بدنی را در مدارس اجرایی کنند .

در دوره آموزشی طراحی اصول درس تربیت بدنی 230 کارشناس و کارشناس مسئول از استانهای یزد، کرمان، هرمزگان، اصفهان، بوشهر، کهگیلویه و بویر احمد و فارس حضور دارند . 

گفتنی است این دوره آموزشی فردا سوم دی ماه به کار خود پایان خواهد داد .
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار