مدير عامل تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز گفت: خوشبختانه مشكل خاصي در باشگاه نداريم با تلاش اعضاي باشگاه به فكر حل مشكلات مالي نيز هستيم تا بازيكنان با آرامش خيال به مسابقات بپردازند.

سيدحسين جعفري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: در پيكره ي باشگاه به جز مشكل مالي با مسئله ي ديگري رو به رو نيستيم، مشكل مالي هم كه فقط مختص تيم ما نيست و تمامي تيم هاي حاضر در ليگ با اين مشكل دست و پنجه نرم مي كند.

وي افزود: هيئت مديره و اعضاي باشگاه تراكتورسازي تبريز در پي حل مسائل مالي باشگاه هستند ما تمام تلاشمان را به كار مي گيريم كه با اتحاد و سياست درستي اين مسائل را از پيش روي باشگاه برداريم.

جعفري بيان داشت: در پي تدوين اين برنامه ها به راه حلي دست يافتيم كه اميدواريم تا يك ماه آينده مشكلات مالي را پشت سر گذاشته و به بازينكان مبالغي را پرداخت مي كنيم.

*ما نسبت به عنوان قهرماني ادعايي نداريم

مدير عامل تيم تراكتورسازي در خصوص جايگاه تيم تراكتورسازي تبريز اظهار كرد: تيم ما به دليل زحمات كادر فني و بازيكنان خود توانسته جايگاه دوم جدول رده بندي ليگ برتر را از آن خود كند اما ما به اين جايگاه دلخوش نكرديم و تيم به تمرينا سخت خود ادامه مي دهند زيرا تا پايان فصل زمان زيادي را در پيش داريم.

جعفري تصريح كرد: اگر كوچكترين خللي در روند تمرينات تيم ايجاد شود يا بازيكنان بر جايگاه خود مغرور شوند به سادگي موقعيت فعلي خود را از دست مي دهيم و به رده هاي پايين جدول سقوط مي كنيم تيم تراكتور بود آن است كه تمام همت خود را تا پايان فصل به كار گيرد و كه عنوان قهرماني را كسب كرده و به سهميه ي آسيايي دست يابد ولي در حال حاضر هيچ اد عايي نسبت به قهرماني نداريم./مح


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار