تیموریان بازهم سوژه شد؛

درگیری با قلعه نویی و رئیس کانون هواداران!

جدایی تیموریان از استقلال با حرف و حدیث بسیاری همراه شد اما در این میان تناقض هایی در اظهارات وی و اعضای تیم استقلال وجود دارد.

درگیری با قلعه نویی و رئیس کانون هواداران!به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تیموریان از طرف برادر خود در خصوص شرایط حاکم و صحبتهای کانون هواداران تیم عکس العمل نشان داده است.تیموریان معتقد است که دوستان عادت دارند اطلاعات غلط به مردم بدهند و عوام فریبی کنند. آقایان خودتان را گول نزنید، آندو به خاطرپول از استقلال نرفت. مگر ما ازفدراسیون فوتبال حقوق می‌گیریم که در جام ملت‌ها عملکرد خوبی درترکیب تیم ملی داشتیم؟ چرا می‌خواهید جدایی  را به پول ربط دهید؟ چرا می‌خواهید ضعف‌ها و بی‌برنامگی خودتان را گردن آندو بیندازید؟ از این اظهارات پیداست که با همین ادبیات لیدرها علیه ما تحریک شدند.»

شایان ذکر است استدلال‌های شان تاسف برانگیز است. آقایان یکی به نعل می‌زنند و یکی به میخ. به هواداران راست بگویید و بیخود موضوع را بزرگ نکنید. از آقایانی که مسئولیت فنی ندارند هم می‌خواهم جایگاه خودشان را بدانند.»

این صحبتها در حالی توسط تیموریانها مطرح شده است که قلعه نویی نیز در خصوص این بازیکن موضع گرفته است زیرا وی عقیده دارد که تیموریان درست در زمانهایی که استقلال به وی نیاز دارد این تیم را ترک می کند و این مسئله همواره به ضرر استقلال تمام شده است و بازیکنان کار خود را انجام دادند و تیم را رها کردند.

شایان ذکر است قلعه نویی از پیامکهای تیموریان پرده برداری کرده است و به حرفهای ضد و نقیض وی اشاره دارد که برای تیم مشکل ساز شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار