کیهیل: جام ملت‌های آسیا مهمتر از جام جهانی است!

بازیکن کهنه کار تیم ملی استرالیا معتقد است: هر چند بازی‌های جام جهانی فوتبال رقابت بسیار بزرگ و با اهمیت است اما بازی‌های جام ملت‌های آسیا از آن بزرگتر و با اهمیت‌تر است.

کیهیل: جام ملت‌های آسیا مهمتر از جام جهانی است!به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت رسمی جام ملت‌های آسیا: تیم کیهیل بازیکن کهنه کار تیم ملی استرالیا معتقد است: هر چند بازی‌های جام جهانی فوتبال رقابت بسیار بزرگ و با اهمیت است اما بازی‌های جام ملت‌های آسیا از آن بزرگتر و با اهمیت‌تر است.
 
کیهیل در ادامه افزود: درک صحبت‌های من برای همه دشوار است. من خیلی خوش شانس هستم که اولین گلزن تیم فوتبال استرالیا در بازیهای جام جهانی و جام ملت‌های آسیا بوده‌ام، من در 3 دوره بازی‌های جام جهانی فوتبال حضور داشتم اما رقابت نزدیک و فشرده‌ای را که در بازی‌های جام ملت‌های آسیا دیدم، در جام جهانی مشاهده نکردم.

کیهیل به عملکرد سرمربی اشاره کرد و گفت: پوستکوگلو خواستار تغییر شیوه بازی فوتبال در استرالیا بود و بازیکنان هم به او در رسیدن به او هدف کمک کردند. چند ماه نخست حضور پوستکوگلو به اعتماد سازی میان او و بازیکنان گذشت، حالا ما تیم قدرتمندی دراختیار داریم که برای رسیدن به قهرمانی تلاش می‌کنیم.  بر روی پیروزی مقابل کره جنوبی متمرکز شده‌ایم و قصد نداریم اجازه دهیم جام قهرمانی از استرالیا خارج شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار