فرکی: بازی فردا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بدون شک بازی دو تیم استقلال سپاهان همیشه جذاب بوده و از اهمیت ویژه‌ای برای دو تیم برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، حسین‌فرکی، در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بدون شک بازی فردا برای هر دو تیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی در ادامه افزود: ما در بالای جدول و با اختلاف 5 امتیاز نسبت به استقلال قرار داریم ولی ما برای استقلال که از هواداران زیادی برخوردار است احترام قائلیم بدون شک در مسابقات رفاقت وجود دارد و در عین رقیب بودن رفیق همدیگر هستیم ما 50 روز است که شرایط بازی رسمی را نداشتیم.

فرکی‌، بیان کرد: ما در این مدت 50 روز اردو تشکیل داده‌ایم، بازی‌های تدارکاتی‌ بر گذار کردیم و باید عنوان کنم 5 بازیکن ما در اختیار تیم ملی امید و بزرگسالان قرار داشته‌اند در این مدت بازیکن‌ خارجی جذب کرده‌ایم با هدف اینکه شرایطمان بهتر شده و بتوانیم موفق شویم.

سرمربی فوتبال سپاهان گفت: علی‌کریمی، بدلیل‌ سه کارته بودن و بازیکن برزیلی مارسیو‌ سپوس‌ ‌بدلیل مصدومیت‌ در اختیار نداریم اما می‌توانیم با یک کار جمعی خوبی موفق شویم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم فردا شاهد یک بازی خوب از هر دو تیم باشیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: استقلال ، سپاهان ، جذاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار