فرکی:امتیاز گرفتن از فولاد سخت شد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت:در بدترین شرایط باید مقابل فولاد بازی کنیم آنها صدر نشین شدند و امتیاز گرفتن از آنها برای هر تیمی سخت خواهد بود.

حسین فرکی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ؛ اظهار داشت:

شانس ما برای قهرمان شدن به اندازه دیگر رقبا است .فاصله امتیازی ما زیاد نیست و می‌توانیم به پیروزی برابر فولاد و کم کردن این فاصله امیدوار باشیم .فوتبال بازی اتفاقات است و می‌توان هر اتفاقی را تصور کرد. در میان تیم‌های بالای جدول همه به یک اندازه شانس قهرمانی دارند و واقعا نیم فصل دوم غیرقابل پیش‌بینی است.

وی افزود:شرایط لیگ به گونه‌ای است که همه بازی‌ها سخت شده است تیم‌های بالای جدول برای قهرمان شدن با تمام وجود می‌جنگند و فاصله امتیازات بسیار کم است . همین شرایط در پایین جدول هم وجود دارد با این تفاوت که انگیزه آنها سقوط نکردن و فرار از قعر جدول است .در کل لیگ سخت و پر التهابی شده و شاید به همین دلیل زیباتر هم باشد.

وی با اشاره به برخی شعارهای هواداران سپاهان گفت:من می‌دانم هواداران از شرایط ناراضی هستند و صدر جدول را می‌خواهند ولی شک ندارم که هواداران واقعی صبور تر هستند و می دانند فاصله زیادی تا صدر نداریم.آنها باید با ما مدارا کنند تا در آرامش برای قهرمانی گام برداریم. نباید به تیم حاشیه وارد شود، چرا که تیم در کورس قهرمانی است، باید از سپاهان حمایت کرد تا به نتیجه رسید.

انتهای پیام/

برچسب ها: سرمربی ، تیم ، فوتبال ، سپاهان ، فرکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار