جام ملت‌های آسیا 2015؛

جام شانزدهم در کیسه کانگوروها آرام گرفت + عکس

تیم ملی فوتبال استرالیا با شکست تیم کره‌جنوبی فاتح این دوره جام ملت‌های آسیا شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت رسمی جام ملتهای آسیا تیمهای فوتبال کره جنوبی و استرالیا با شکست عراق و امارات در مرحله نیمه نهایی موفق شدند به دیدار فینال بازیهای جام ملتهای آسیا راه یابند این دو تیم روز شنبه برای کسب قهرمانی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و اولی اشتیلیکه سرمربی کره جنوبی بر دفاع مستحکم تیمش اطمینان داشته و آنجل پوستکوگلو سرمربی استرالیا خط حمله این تیم را نقطه قوت شاگردانش می‌داند.

هر دو تیم برای رسیدن به بازی فینال رکوردهای جالبی از خود به جای گذاشتند که در ادامه به همه آنها اشاره شده است:

تیم فوتبال کره جنوبی طی پنج بازی انجام شده در شانزدهمین دوره بازیهای جام ملتهای آسیا هیچ گلی دریافت نکرد این تیم تاکنون تمام بازیها را با نتیجه پیروزی به اتمام ساندند نتایج کسب شده طی 5 بازی گذشته استرالیا عبارت است از پیروزی یک بر صفر عمان، یک بر صفر مقابل کویت، یک بر صفر مقابل استرالیا، 2 بر صفر مقابل ازبکستان و 2بر صفر مقابل عراق.

جیسون داویدسون و ترنت سنسبری دو گلزن تیم فوتبال استرالیا در دیدار مقابل امارات بودند که هر دو نخستین گل ملی خود را به ثبت رساندند.

لی یونگ هیو ملی‌پوش تیم فوتبال کره جنوبی دربازیهای جام ملتهای آسیا برای نخستین مرتبه به ترکیب این تیم اضافه شد و در تمامی دیدارهای کره بازیکن ثابت میدان بود لی‌بونگ هو 23 ساله در دیدار مقابل عراق توانست دومین گل ملی خود را به ثبت رساند. اولین گل ملی او هم در دیدار مقابل عمان به ثمر رسیده بود.

تیم فوتبال استرالیا از دسامبر 2012 تاکنون هرگز سه پیروزی پیاپی را تجربه نکرده بود.
ماسیمو لونگو با دادن 4 پاس گل در صدر جدول بهترین بازی سازان جام ملتهای آسیا قرار دارد که بیشترینت پاس گل را به هم تیمی‌هایش داده است.

تیم فوتبال استرالیا در این دوره از رقابتهای 10 بازیکن گلزن مختلف شامل تیم کیهیل، جیسون داویدسون، مایل ژایناک، تومی ژوریس، رابی کروس، ماسیمولونگو، مت مک کی، مارک میلیگان، ترنت سنسبری، جیمز ترواسی داشته. حال آنکه بیشترین تعداد گلزنان در دیگر تیمها حداکثر 6 بازیکن بوده است. تیم فوتبال استرالیا رکورد بیشترین گل زده در بازیهای جام ملتهای آسیا با 12 گل است.

هر چند تیم فوتبال عراق دارای 3 بازیکن با کارت زرد بیشتر از کره‌جنوبی بود اما در بازی مرحله نیمه نهایی هیچ بازیکن عراقی کارت زرد جدیدی از داور دریافت نکرد. این موضوع وقتی عجیب‌تر می‌شود که بدانیم تعداد خطاهای عراق 19 و تعداد خطاهای کره جنوبی 7 مورد بوده است.

در نیمه اول دیدار کره جنوبی عراق در مرحله نیمه نهایی جام ملتهای آسیا مالکیت توپ بازیکنان کره جنوبی 8/65درصد بود اما در نیمه دوم بازیکنان عراقی به مالکیت توپ 6/59 درصدی رسیدند و در پایان این بازی مالکیت توپ کره جنوبی به طور میانگین 1/53 درصد و مالکیت عراق 2/46 درصد اعلام شد.

تیم فوتبال کره جنوبی در دیدار مقابل عراق 9 شوت به سمت دروازه‌ ارسال کرد که 7 مورد در چهارچوب قرار داشت بازیکنان کره دارای رکورد 77درصدی شوتها درون چهارچوب هستند.
 
تیم فوتبال کره جنوبی‌ در تلاش برای رسیدن به سومین عنوان قهرمانی‌ خود در بازی‌های جام ملت‌های آسیایی پس از 55 سال است 2 قهرمانی‌قبلی در سال‌های 1956 و 1960 بدست آمد.
 
کره جنوبی از آخرین قهرمانی کسب شده جام ملت‌های آسیا در سال 1960 تاکنون، 3 مرتبه در بازی فینال حضور داشت که هر 3 بار نتیجه را به حریفان‌ واگذار کرده و نایب قهرمان شد سال 1972 مقابل ایران، 1980 مقابل کویت و 1988 مقابل عربستان‌ شکست خورد.
 
استرالیا‌ فقط در سال 2011 فینالیست‌ بازی‌های جام ملت‌های آسیا شد که قطر میزبان آن بود استرالیا در بازی فینال با نتیجه یک بر صفر مقابل ژاپن‌ مغلوب شد.
 
تیم فوتبال استرالی‌ تاکنون 2 مرتبه از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا حذف شده که یکی در دقایق‌ اضافی‌ بازی و دیگری در ضربات پنالتی‌اتفاق افتاد.
 
دیدار امروز‌ سومین رویارویی تیم‌های فوتبال استرالیا‌ و کره جنوبی در تاریخ بازی‌های جام ملت‌های آسیا محسوب می‌شود که در یک مورد کره جنوبی پیروز بوده و در دیگری‌نتیجه بازی با  تساوی خاتمه یافت.
 
تیم‌های استرالیا و کره جنوبی هر 2 در گروه A بازی‌های جام ملت‌های آسیا 2015 قرار داشتند و کره با نتیجه یک بر صفر موفق به شکست تیم میزبان شد هر چند در نهایت هر دو تیم موفق به صعود شدند.
 
فقط تیم فوتبال ایران بود که با کمترین درصد مالکیت توپ (32.3 درصد مقابل تیم امارات) موفق به شکست حریف در بازی‌های جام ملت‌های آسیا شد، پس از آن کره جنوبی با 32.8 درصد مالکیت توپ در دیدار مقابل استرالیا به پیروزی رسید و در رتبه دوم قرار دارد.
 
تیم فوتبال کره جنوبی هنوز گلی در بازی‌های جام ملت‌های آسیا 2015 دریافت نکرده و 5 بازی بدون باخت را پشت سرگذاشته است.
 
تیم فوتبال ایران در سال 1976 موفق شد بدون هیچ شکستی به قهرمانی جام ملت‌های آسیا برسد البته در آن دوره ایران 4 بازی انجام داده و به قهرمانی رسید.
 
برترین گلزن جام در هیچ کدام از 2 تیم فینالیست عضویت ندارد اما ماسیمو لونگو از تیم فوتبال استرالیا با یک گل و 4 پاس گل بهترین بازی ساز این جام بوده است.
 
تیم فوتبال کره جنوبی در 15 بازی گذشته جام ملتهای آسیا بدون شکست بوده است. (به غیر از نتایج به دست آمده در ضربات پنالتی آمار کره جنوبی 10 پیروزی و 5 تساوی بود.)
 
ژاپن با 86.9 درصد پاس کاری برترین عملکرد را در میان دیگر تیمهای حاضر در بازیهای جام ملت‌های آسیا 2015 داشته است. آمار تیم فوتبال استرالیا در این بخش 86.7 درصد پاس کاری میان بازیکنان است.
 
فقط تیم فوتبال ایران بود که در این دوره از رقابت‌ها بیشترین تعداد گل زده با ضربات سر -4 گل- را داشته است. پس از آن هر 2 تیم کره جنوبی و استرالیا 3 گل را با ضربه به سر وارد دروازه حریف کردند.
 
کی سونگ یونگ کاپیتان تیم فوتبال کره جنوبی در 4 بازی از مجموع 5 بازی این تیم بیشترین تعداد پاس را به هم تیمی‌هایش داد و رکورددار بازی‌ها جام ملت‌های آسیا در این بخش است.
 
تیم کیهیل در 5 بازی استرالیا فقط 32 پاس داد که به معنی یک پاس در هر 9 دقیقه است. این ضعیف‌ترین آمار پاس کاری یک بازیکن در بازی‌های جام ملت‌های آسیا 2015 است.

**ترکیب تیم ملی استرالیا:

فینال‌ پر التهاب‌ میان تیم‌های استرالیا- کره جنوبی‌/ آمار کدام تیم بهتر است؟

**ترکیب تیم ملی کره‌جنوبی:

فینال‌ پر التهاب‌ میان تیم‌های استرالیا- کره جنوبی‌/ آمار کدام تیم بهتر است؟


**برگزاری فینال در بهترین شرایط آب و هوایی
فینال‌ پر التهاب‌ میان تیم‌های استرالیا- کره جنوبی‌/ آمار کدام تیم بهتر است؟
بازی فینال رقابت‌های جام مل‌های آسیا در بهترین شرایط آب و هوایی برگزار خواهد شد.
دمای هوای سیدنی 24 درجه بالای صفر است و رطوبت هوا 51 درصد است. باد نیز با سرعت 10 کیلومتر در ساعت درحال وزیدن است.


**گزارش لحظه به لحظه دیدار فینال جام شانزدهم:

تا دقیقه 15 تساوی بدون گل /فینال‌ پر التهاب‌ میان تیم‌های استرالیا- کره جنوبی‌

تا دقیقه 15 تساوی بدون گل /فینال‌ پر التهاب‌ میان تیم‌های استرالیا- کره جنوبی‌



*دقیقه 5 حمله بازیکنان کره جنوبی بر روی دروازه استرالیا که درنهایت توپ توسط بازیکن استرالیا به میانه های زمین بر می‌گردد.

تا دقیقه 15 تساوی بدون گل /فینال‌ پر التهاب‌ میان تیم‌های استرالیا- کره جنوبی‌

*دقیقه 5 دریافت کارت زرد برای بازیکن شماره 2 استرالیا به خاطر خطا بر روی بازیکن شماره 6 کره جنوبی.

*دقیقه 6 پرتاب آزاد برای کره جنوبی و یک ارسال بلند که در نهایت توپ از مقابل دروازه توسط استرالیایی‌ها به میانه‌های زمین دور می‌شود.

*دقیقه 7 خطا بازیکن کره جنوبی بر روی بازیکن استرالیا که در  نهایت یک پرتاب آزاد برای استرالیا گرفته می‌شود.

*دقیقه 8 ضربه محکم بازیکن استرالیا که درنهایت توپ از بالای دروازه به بیرون می‌رود.

تا دقیقه 15 تساوی بدون گل /فینال‌ پر التهاب‌ میان تیم‌های استرالیا- کره جنوبی‌

*دقیقه 13 حمله بازیکنان کره جنوبی بر روی دروازه استرالیا که در نهایت توپ توسط بازیکن استرالیا به میانه‌های زمین دور می‌شود.

*دقیقه 14 خطا بازیکن شماره 10 استرالیا بر روی بازیکن شماره 3 کره جنوبی.

*دقیقه 15 حمله بازیکنان استرالیا بر روی دروازه کره‌ای‌ها که در نهایت توپ از کنار زمین به بیرون می رود.

*دقیقه 18 حمله بازیکنان‌ استرالیا بر روی دروازه کره جنوبی که در نهایت توپ توسط بازیکنان‌ استرالیا به عقب برگشت داده می‌شود.

تا دقیقه 31 تساوی بدون گل /فینال‌ پر التهاب‌ میان تیم‌های استرالیا- کره جنوبی‌ + عکس

*دقیقه 20 حمله بازیکن شماره 6 استرالیا که در نهایت توپ توسط کره‌ای ها از کنار زمین به بیرون می‌رود.

* دقیقه 21 خطا بازیکن استرالیا‌ بر روی بازیکن کره جنوبی که در نهایت یک پرتاب آزاد برای کره‌ای ها گرفته می شود.

تا دقیقه 31 تساوی بدون گل /فینال‌ پر التهاب‌ میان تیم‌های استرالیا- کره جنوبی‌ + عکس

 
*دقیقه 22 حمله بازیکنان کره جنبوی روی دروازه استرالیا که در نهایت نزدیک بود توپ وارد دروازه شود.

*دقیقه 23 ضرب ایستگاهی‌ برای بازیکنان کره جنوبی و ضربه سر محکم بازیکن‌  شماره 5  کره بر روی دروازه استرالیا که توپ با فاصله‌ کمی از کنار دروازه‌ به  بیرون رفت.

تا دقیقه 31 تساوی بدون گل /فینال‌ پر التهاب‌ میان تیم‌های استرالیا- کره جنوبی‌ + عکس

*دقیقه 24 حمله خطرناک‌ بازیکن شماره 4 استرالیا‌ بر روی دروازه کره جنوبی که در نهایت توپ‌ توسط دست دروازه بان کره جنوبی دفع می‌شود.

تا دقیقه 31 تساوی بدون گل /فینال‌ پر التهاب‌ میان تیم‌های استرالیا- کره جنوبی‌ + عکس

*دقیقه 25 ضربه کرنر برای بازیکنان استرالیا و یک ارسال بلند که توپ توسط سر بازیکن کره به میانه‌‌های زمین برگشت داده می‌شود.

* دقیقه 26 حمله خطرناک بازیکن شماره 4 استرالیا که در نهایت توپ دروازه‌ بان کره توپ را می‌گیرد.

*دقیقه 27 حمله بازیکنان استرالیا بر روی دروازه کره جنوبی که در نهایت توپ توسط دروازه بان کره گرفته می‌شود.

*دقیقه 28 استرالیا صفر- کره جنوبی صفر

*دقیقه 29 خطا بازیکن کره جنوبی بر روی بازیکن استرالیا و یک پرتاب آزاد برای استرالیایی‌ها گرفته می‌شود.

*دقیقه 31 حمله بازیکنان کره جنوبی بر روی دروازه استرالیا که در نهایت توپ توسط استرالیایی‌ها به میانه‌های زمین دور می‌شود.

*دقیقه 36 حمله بازیکنان شماره 7 کره جنوبی بر روی دروازه استرالیا که توپ از کنار دروازه به بیرون می‌رود.

*دقیقه 37 خطا بازیکن شماره 15 استرالیا بر روی بازیکن کره جنوبی که در نهایت یک پرتاب آزاد برای کره‌ای‌ها گرفته می‌شود.

*دقیقه 38 حمله بازیکن شماره 7 کره جنوبی بر روی دروازه استرالی که توپ با فاصله کمی از بالای دروازه به بیرون می‌رود.

*دقیقه 39 ضربه کرنر برای کره جنوبی و یک ارسال بلند که توپ توسط بازیکن استرالیا به عقب برگشت داده می‌شود.

*دقیقه 39 حمله بازیکنان کره جنوبی بر روی دروازه استرالیا که در نهایت توپ توسط بازیکن استرالیا از کنار زمین به بیرون می‌رود.


آغاز نیمه دوم؛ استرالیا یک _ کره‌جنوبی صفر /فینال‌ پر التهاب‌ میان تیم‌های استرالیا- کره جنوبی‌ + عکس

*دقیقه 41 حمله بازیکنان کره جنوبی که در نهایت بازیکن شماره 10 استرالیا توپ را راهی کرنر می‌کند.

*دقیقه 41 ضربه کرنر برای استرالیا زده می‌شود که توپ به میانه‌های زمین بر می‌گردد.

*دقیقه 42 کارت زرد برای بازیکن شماره 13 استرالیا توسط داور اعلام می‌شود.

*دقیقه 43 ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه توسط بازیکنان کره جنوبی زده می‌شود که در نهایت توپ در دستان دروازه بان استرالیا قرار می‌گیرد.

*دقیقه 43 بازیکن استرالیا بر روی بازیکن کره جنوبی و یک پرتاب آزاد برای کره‌ای‌ها .

*دقیقه 44 حمله بازیکنان استرالیا بر روی دروازه کره جنوبی که در نهایت توپ توسط بازیکن شماره 21 وارد دروازه می‌شود و اولین گل این دیدار به ثمر می‌رسد.

*دقیقه 44 استرالیا 1 _ کره جنوبی صفر

*دقیقه 45 دو دقیقه وقت اضافی برای نیمه اول

*دقیقه 46 حمله بازیکنان کره جنوبی بر روی دروازه استرالیا که در نهایت توپ توسط سر بازیکن استرالیا دور می‌شود.

*دقیقه 47 سوت پایان نیمه اول و برتری یک بر صفر استرالیا در مقابل کره جنوبی.

*دقیقه 47 استرالیا 1 – کره جنوبی صفر


آغاز نیمه دوم؛ استرالیا یک _ کره‌جنوبی صفر /فینال‌ پر التهاب‌ میان تیم‌های استرالیا- کره جنوبی‌ + عکس



*دقیقه 49 حمله بازیکنان کره جنوبی بر روی دروازه استرالیا کرد نهایتا توپ راهی بیرون می‌شود.  
 
*دقیقه 51 خطای بازیکن استرالیا بر روی بازیکن کره جنوبی و یک پرتاب آزاد برای کره‌ای‌ها.
 
*دقیقه 52 حمله بازیکنان کره که در نهایت توپ توسط بازیکن استرالیا به عقب برگشت داده می‌شود.  
 
*دقیقه 52 خطای بازیکن کره جنوبی بر روی بازیکن استرالیا و در نهایت یک پرتاب آزاد برای استرالیا گرفته می‌شود.  
 
*دقیقه 53 پرتاب آزاد برای استرالیا که در نهایت توپ توسط دروازه‌بان کره گرفته می‌شود.

*دقیقه 54 حمله خطرناک بازیکنان کره جنوبی بر روی دروازه استرالیا که توپ توسط استرالیایی‌ها دفع می‌شود. 

جام شانزدهم در کیسه کانگوروها آرام گرفت + عکس
 
*دقیقه 57 حمله خطرناک بازیکنان کره جنوبی که توپ توسط بازیکنان استرالیا از کنار زمین به بیرون می‌رود.  
 
*دقیقه 59 ضربه سر بازیکن شماره 5 کره جنوبی بر روی دروازه استرالیا که توپ در دستان دروازه بان قرار می‌گیرد. 

جام شانزدهم در کیسه کانگوروها آرام گرفت + عکس
 
*دقیقه 60 ضربه کرنر برای استرالیا زده می‌شود و در نهایت ضربه سر محکم بازیکن استرالیا از کنار دروازه بان بیرون می‌رود.  
 
*دقیقه 63 حمله خطرناک استرالیا که در نهایت توپ توسط پا بازیکن استرالیا به بیرون می‌رود.  

*دقیقه 63 تعویض بازیکن استرالیا بازیکن شماره 4 خارج و بازیکن شماره 9 به زمین می‌آید. 
 
*دقیقه 64 تعویض برای کره جنوبی بازیکن شماره 10 خارج و شماره 11 به زمین می‌آید. 

جام شانزدهم در کیسه کانگوروها آرام گرفت + عکس
 
*دقیقه 64 حمله هولناک بازیکنان کره جنوبی که در نهایت توپ توسط بازیکن استرالیا دفع می‌شود.  
 
*دقیقه 66 حمله خطرناک بازیکنان کره جنوبی که در نهایت بازیکن استرالیا توپ را از پشت محوطه جریمه دور می‌کند.
 
*دقیقه 68 خطای بازیکنان کره جنوبی بر روی بازیکن شماره 10 استرالیا که در نهایت بازیکن استرالیا مصدوم می‌شود و به کنار زمین می‌رود.  
 
*دقیقه 69 حمله خطرناک بازیکن کره جنوبی و یک ارسال بلند که در نهایت توپ توسط پا بازیکن استرالیا به میانه‌های زمین دور می‌شود.  

*دقیقه 70 حمله خطرناک بازیکن کره جنوبی که در نهایت توپ توسط بازیکن استرالیا به میانه‌های زمین برگشت داده می‌شود. 

*دقیقه 70 تعویض برای بازیکنان استرالیا  شماره 10 خارج و بازیکن شماره 14 به زمین می‌آید.  
 
*دقیقه 71 تعویض برای کره جنوبی بازیکن شماره 6 خارج و بازیکن شماره 14 به زمین می‌آید.  

*دقیقه 72 حمله بازیکنان استرالیا بر روی دروازه کره جنوبی که در نهایت توپ در دستان دروازه بان قرار می گیرد.  
 
*دقیقه 73 خطای بازیکن شماره 3 کره جنوبی بر روی بازیکن شماره 2 استرالیا و این بازیکن برای مداوا به کناره‌های زمین می‌رود.
 
*دقیقه 74 تعویض برای استرالیا بازیکن 2 خارج و بازیکن شماره 17 به زمین می‌آید. 

جام شانزدهم در کیسه کانگوروها آرام گرفت + عکس

*دقیقه 77 حمله خطرناک بازیکن استرالیا بر روی دروازه کره جنوبی که در نهایت توپ در دستان دروازه‌بان قرار می‌گیرد.  
 
*دقیقه 80 استرالیا 1 کره جنوبی صفر
 
*دقیقه 81 خطای بازیکن کره جنوبی  بر روی بازیکن استرالیا و یک پرتاب آزاد برای استرالیا گرفته می‌شود.  
 
*دقیقه 82 حمله خطرناک بازیکنان کره جنوبی که در نهایت توپ توسط بازیکنان استرالیا از روی دروازه دور می‌شود.
 
*دقیقه 83 خطای بازیکنان استرالیا بر روی بازیکن کره جنوبی که در نهایت یک پرتاب آزاد برای کره‌ای‌ها .
 
*دقیقه 84 ضربه محکم بازیکن کره جنوبی که توپ با فاصله بسیار زیادی از بالای دروازه به بیرون می‌رود.  
 
*دقیقه 85 ضربه ایستگاهی بازیکن کره جنوبی بر روی دروازه استرالیا که در نهایت توپ به عقب برگشت داده می‌شود.  
 
*دقیقه 87 حمله بازیکنان کره جنوبی که در نهایت خطای بازیکن کره بر روی بازیکن استرالیا گرفته می‌شود.

جام شانزدهم در کیسه کانگوروها آرام گرفت + عکس

*دقیقه 88 تعویض برای کره جنوبی شماره 18 خارج و شماره 4 به زمین می آید.
 
*دقیقه 89 حمله خطرناک بازیکن استرالیا بر روی دروازه بان کره جنوبی که در نهایت توپ به میانه‌های زمین دفع می‌شود.  
 
دقیقه 90 حمله خطرناک بازیکن استرالیا بر روی دروازه کره جنوبی که توپ توسط بازیکن کره به میانه‌های زمین برمی‌گردد.
 
*دقیقه 90 سه دقیقه وقت اضافی

*دقیقه 91 حمله خطرناک بازیکنان کره جنوبی که در نهایت بازیکن شماره 7 اولین گل کره جنوبی را به ثمر رساند.

جام شانزدهم در کیسه کانگوروها آرام گرفت + عکس
 
*دقیقه 91 کره جنوبی 1 استرالیا 1

*دقیقه 93 کره جنوبی 1 استرالیا 1

*وقت اضافی اول 15 دقیقه 

*دقیقه 96 حمله خطرناک بازیکنان استرالیا که در نهایت توپ توسط بازیکنان کره دور می شود.  
 
*دقیقه 97 خطای بازیکن استرالیا بر روی بازیکن شماره 11 کره جنوبی.
 
*دقیقه 99 حمله خطرناک بازیکن کره جنوبی که این بار توپ توسط دروازه بان به میانه‌های زمین دور می‌شود.
 
*دقیقه 100 حمله خطرناک بازیکن شماره 15 استرالیا که توپ با دستان دروازه کره دفع می‌شود.  
 
*دقیقه 101 خطای بازیکن استرالیا بر روی بازیکن کره جنوبی و یک پرتاب آزاد برای کره ای ها.
 
*دقیقه 102 حمله خطرناک بازیکن کره جنوبی بر روی دروازه استرالیا که توپ توسط بازیکنان استرالیا دور می‌شود.  
 
*دقیقه 103 ضد حمله بازیکنان کره جنوبی که در نهایت توپ توسط بازیکنان استرالیا به میانه‌های زمین دور می‌شود.  
 
*دقیقه 103 ضربه سر محکم شماره 9 استرالیا که توپ از کنار دروازه به بیرون می‌رود.  
 
*دقیقه 105 حمله خطرناک بازیکن استرالیا در نهایت بازیکن شماره 14 استرالیا گل دوم را به ثمر می‌رساند.

جام شانزدهم در کیسه کانگوروها آرام گرفت + عکس
 
*دقیقه 105 استرالیا 2  کره جنوبی 1

*دقیقه 107 خطای بازیکن استرالیا بر روی بازیکن کره و یک پرتاب آزاد برای کره‌ای‌ها.
 
*دقیقه 108 استرالیا 2 کره جنوبی 1

*دقیقه 109 حمله خطرناک بازیکنان استرالیا که در نهایت توپ از کنار زمین به بیرون می‌رود.  
 
*دقیقه 111 حمله خطرناک بازیکن شماره 19 کره جنوبی بر روی دروازه استرالیا که در نهایت توپ از کنار زمین به بیرون می‌رود. 

جام شانزدهم در کیسه کانگوروها آرام گرفت + عکس
 
*دقیقه 113 حمله خطرناک بازیکن کره جنوبی که در نهایت توپ در دستان دروازه بان استرالیا قرار می‌گیرد.  
 
*دقیقه114 حمله خطرناک بازیکن کره جنوبی بر روی دروازه استرالیا که در نهایت توپ توسط بازیکن استرالیا به عقب برگشت داده می‌شود.  
 
*دقیقه 115 ضد حمله بازیکن استرالیا که در نهایت توپ توسط بازیکن کره جنوبی گرفته می‌شود. 

*دقیقه 116 حمله بازیکن کره جنوبی به روی دروازه استرالیا که در نهایت توپ به بیرون می‌رود.
 
*دقیقه 116 حمله خطرناک بازیکن کره جنوبی که در نهایت توپ با پای بازیکن استرالیا به بیرون رفت.  
 
*دقیقه 118 خطای بازیکن استرالیا بر روی بازیکن کره جنوبی و یک پرتاب آزاد برای کره‌ای‌ها.
 
*دقیقه 119 ضربه محک بازیکن شماره 5 کره جنوبی بر روی دروازه استرالیا و دفع به موقع دروازه‌بان استرالیا. 
 
*دقیقه 119 حمله خطرناک بازیکنان کره که در نهایت توپ توسط بازیکنان استرالیا به عقب برگشت داده می‌شود.  
 
*دقیقه 120 استرالیا 2 – کره جنوبی 1

*پایان بازی و برتری 2 بر یک استرالیا در مقابل کره جنوبی.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
shayan
۱۷:۵۹ ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
بازي خوبي بود جالب ديدني
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
به داور استرالیا بگید انسانیت را از داور ایرانی یاد بگیرد و خجالت بکشد!
زنده باد علیرضا فغانی
آخرین اخبار