تاج:

پرسپولیس و استقلال به کسانی واگذار شوند که متعهد به نظام و انقلاب باشند

مهدی تاج رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران درباره آخرین تحولات فوتبال ایران به سئوالات پاسخ داد

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ مهدی تاج رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران درباره آخرین تحولات فوتبال ایران توضیحاتی را ارائه کرد که در ذیل به آن می‌پردازیم.

 گفته می‌شود اسلامیان  به عنوان نایب رئیس فدارسیون فوتبال انتخاب و توصیه شما بوده است؟
اسلامیان انتخاب کفاشیان بوده و بس ، ولی معتقدم این انتخاب به برنامه محور کردن فوتبال کمک قابل توجهی خواهد کرد .

وضعیت فعلی پرسپولیس و استقلال را چگونه ارزیابی می کنید و نظرتان در مورد واگذاری آن ها چیست؟
پرسپولیس و استقلال ارکان اصلی فوتبال کشور هستند و در هر شرایط کانون توجه مردم اند و در خصوص واگذاری باید به کسانی واگذار شوند که تمکن مالی ،نگاه فوتبالی وبه انقلاب و ارکان نظام اعتقاد داشته باشند ضمن اینکه از اهالی فوتبال باشند و نگاه سیاسی و جناحی نداشته باشند.

درخصوص تیم های پایه جلسه ای اخیراً با کمیته فنی و توسعه و جوانان و مسئولان سازمان لیگ داشته ایدنتیجه این این جلسه چه بوده است؟
باید در اداره تیم های کشور کار و تفکر اساسی تر انجام شود. با توجه به جلساتی که با صاحب نظران داشته و در آینده خواهیم داشت هم چنین جلساتی با کمیته جوانان و کمیته فنی و توسعه داشته ایم تغییرات بسیار اساسی در نحوه انجام مسابقات از جمله زمان مسابقات و منظم تر شدن آن ها در مسابقات رسمی به عمل می آید که بعد از تأیید مدیران و صاحب نظران به اجرا گذاشته خواهد شد.

در خصوص سفرتان به اهواز توضیحاتی بفرمایید؟
برای حضور در  جلسه تدارکاتی جام باشگاه های آسیا به خوزستان سفر می کنم  و دو بازی اهواز و مسجد سلیمان را نیز از نزدیک مشاهد خواهم کرد.

بالاخره بازی های تیم ملی را چگونه ارزیابی می کنید؟
ارزیابی من همانگونه که گفتم از تیم ملی مثبت است و معتقدم که تیم ملی از نظر کیفیت پیشرفت های شایانی داشته که برجسته ترین پیشرفت آن استفاده از جوانان و جوان گرایی تیم ملی بوده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار