کفاشیان: خبر سرپرستی عابدینی شایعه است /ملی‌پوشان در تعطیلات نوروزی به سوئد می‌روند

رییس فدراسیون فوتبال گفت: انتخابات هیات فوتبال استان تهران را به احتمال زیاد اسفند ماه برگزار می کنیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران علی کفاشیان لحظاتی پیش، پس از بازگشت از مرقد بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران درباره حضورش در مراسم بیعت وزیر و دیگر مسئولان ورزش با آرمان های امام راحل اظهار داشت: جا دارد اینجا قبل از هر چیز فرارسیدن سالگرد دهه مبارک فجر را تبریک بگویم.
 
وی در ادامه در خصوص خاطراتش از روزهای انقلاب خاطرنشان کرد: یادم می آید در دوران دانشجویی خاطرات خوبی از این روزها و مبارزه علیه رژیم ستمشاهی داشتم. سال 1357 دانشجو بودم و هر وقت ساواکی ها حمله می کردند به خاطر فعالیتم در رشته دوومیدانی می توانستیم از همه زودتر بدوم و ماموران دیگر به من نمی رسیدند.
 
رییس فدراسیون درباره مسائل و برنامه های فدراسیون فوتبال تصریح کرد: این هفته نشست هیات رییسه را خواهیم داشت اما روزش هنوز معلوم نشده است.  
 
کفاشیان در ادامه در خصوص شروع به کار نایب رییس جدیدش عنوان کرد: اسلامیان کارش را شروع کرده است.
 
وی درباره اینکه آیا اسلامیان هم مانند اسدی جلسه تودیع و معارفه خواهد داشت بیان داشت: اسلامیان معرفی شده و نیاز به جلسه تودیع و معارفه ندارد.
 
رییس فدراسیون در خصوص تعیین تاریخی برای برگزاری انتخابات ریاست هیات فوتبال استان تهران هم توضیح داد و گفت: این موضوع چندین بار تغییر کرده و احتمالا در اسفند ماه پیش رو آن را برگزار خواهیم کرد.
 
کفاشیان درباره مجمع اسفندماه که قرار است اصلاحات بودجه در آن تصویب شود هم تاکید کرد: گروهی که مشغول اصلاح بودجه هستند به موقع آن را به این مجمع خواهند رساند تا برنامه ها کامل شده و کار نیمه تمامی در پایان سال نداشته باشیم.  
 
وی در خصوص این شایعه که امیر عابدینی می خواهد با عنوان سرپرست کاروان های تیم های ملی در فدراسیون مشغول به کار شود، گفت: من چنین چیزی نشنیدیم و نمی دانم این شایعه را از کجا آورده اید.
 
رییس فدراسیون فوتبال در پایان درباره برنامه های تیم ملی هم یادآور شد: طبق همان برنامه هایی که اعلام شده تیم ملی در ایام نوروز و فروردین 94 اردویی در سوئد خواهد داشت که کی روش در بازگشت از مرخصی به آنها اشاره خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار