صادقي با اشاره به اهميت عدم تغيير نگاه هنرمند در خلق آثارش به نمايشگاه گلشن خيال كه تازه ترين آثار خود را ارايه مي دهد اشاره كرد.

حبيب اله صادقي هنرمند پيشكسوت نقاشي كشورمان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: نمايشگاه گلشن خيال فرصتي است تا تازه ترين آثاري را كه خلق كرده ام به نمايش بگذارم.

وي درباره ويژگي هاي اين نمايشگاه افزود:‌ آثاري كه در اين نمايشگاه ارايه خواهم كرد به نوعي مسير موضوعات قبلي ام را طي مي كند در حقيقت تكميل كننده همان موضوعاتي كه در برگيرنده مضامين مذهبي است.

صادقي اظهار داشت: در گلشن خيال اشاره اي به خورشيد، زمين، آسمان، عظمت خداوند شده است.

اين هنرمند نقاش با بيان اينكه هنرمند نبايد مسير ذهني خود را در خلق اثر تغيير دهد،در ادامه گفت: هنرمند براي رسيدن به موفقيت بايد از ابتدا يك مسير به لحاظ پرداخت به موضوع را پيش بگيرد به عبارت ديگر مرتبا تغيير موضوع ندهد، اگر موضوعات آييني، مذهبي و يا هر نوع ديگر را طي مي كند بايد آن را ادامه دهد درغير اين صورت تغيير موضوع و مسير هنري باعث عدم موفقيت وي مي شود.

اين هنرمند پيشكسوت نقاش كشورمان خاطرنشان كرد: نمايشگاه گلشن خيال تفاوت هاي ويژه اي با نمايشگاه هايي كه تا كنون برگزار كرده ام البته اين تفاوت ها در پرداختن به موضوعاتي كه تا كنون ارايه داده ام نيست بلكه در شيوه و به نوعي ارايه آثار است.

وي كه آثارش را در نگارخانه ساربان ارايه خواهد كرد، افزود: دليل انتخاب نگارخانه ساربان براي تازه ترين آثارم اين است كه اين نگارخانه به لحاظ فضا و مكان مناسب براي اين آثار كه ابعاد متفاوتي دارند و نيز مديريت مطلع نسبت به آثار هنري اين نگارخانه است.

صادقي گفت: هر آنچه كه در طول يكسال اخير خلق كرده ام را از دوم دي ماه در نگارخانه به مدت دو هفته به نمايش خواهم گذاشت.

وي اظهار داشت: برگزاري نمايشگاه نشان دهنده فعاليت هاي هنرمند و نيز تلاش هايي است كه در طول سال در ارتباط با هنري كه به آن مي پردازد، خواهد بود.

صادقي خاطرنشان كرد: تا كنون نمايشگاه هاي متعددي در داخل و خارج از كشور برگزار كرده ام و در نمايشگاه گلشن خيال آخرين آثاري كه خلق كرده ام را به نمايش خواهم گذاشت./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار