مسئول واحد سياسي دانشگاه اصفهان گفت: دانشجويان شكايتي مبني بر رسيدگي به رفتار استاد و اساتيد سكولار دانشگاه اصفهان در برخورد نامناسب با دانشجويان حزب‌الهي به مراجع دانشگاه ارائه دادند.

مهرداد وطني دانشجوي علوم سياسي دانشگاه اصفهان در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران؛ضمن انتقاد به اساتيد سكولار در دانشگاه هاي كشور كه آراء و عقايد دانشجويان حزب‌الهي را برنمي‌تابند گفت: لذا در حال حاضر اساتيد سكولار با افكار منحصر به فرد خود و متون نامناسبي كه موجود است در صدد القاء اينگونه افكار به دانشجويان هستند. اما بايد اهتمامي ويژه در زمينه بومي‌سازي دانشگاه‌هاي كشور به وجود آيد.

مسئول واحد سياسي دانشگاه اصفهان با بيان اينكه اگر پيگيري و نظارت مجدانه در جذب اساتيد صورت گيرد، ابراز داشت:براي جلوگيري از عملكرد اساتيد سكولار كه خودسرانه دانشجويان حزب الهي را به دليل آراء‌ و افكارشان در كلاسهاي درس به انزوا مي‌كشانند بايد نظارت و دقت بيشتري صورت گيرد.

مهرداد وطني در تشريح عملكرد استاد مباني علم سياست با وي اظهار داشت:به علت نقد محترمانه آراء اين استاد در كلاس مباني علم سياست حق اجازه صحبت،‌پرسش و نظر دادن در طول ترم از من گرفته شد.

وي افزود: با اينكه استاد مذكور ادعاي آزادي بيان داشتند آراء مخالف نظر خود را برنتابيدند و در آخر ترم نمره "صفر" در درس مباني علم سياست به وي داده است.

وطني اظهار داشت: تعدادي از دانشجوياني كه از سوي ديگر اساتيد با اجحاف‌هاي اين چنيني از سوي اساتيد ديگر مواجه شدند نيز درصدد ارائه پرونده شكايت به نظارت ارزشيابي اساتيد هستند.

وي خاطرنشان كرد: اخذ نمره صفر چندان حائز اهميت نيست بلكه جلوگيري از اينگونه جريان و حركات در دانشگاه‌ها داراي اهميت است./خ2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار