کارشناس سیاسی گفت: رژیم صهیونیستی باید سرجای خود بنشیند و به خود اجازه حمله به کشور‌های همسایه را ندهد.

میرابیان کارشناس سیاسی درباره عملیات موشکی موفقیت‌آمیز ایران به پایگاه‌های رژیم صهیونیستی گفت: عملیاتی که صورت گرفت در چارچوب خط  دفاع از تمامیت ارضی و صیانت کشور بود. وزیر امورخارجه کشورمان در طی نامه‌ای به سازمان ملل این موضوع را رسما اعلام کرده است.

وی ادامه داد: همچنین آقای عراقچی در تماس تلفنی که با وزاری خارجه کشور‌های آلمان، انگلیس و فرانسه داشته ابراز داشته است که دفاع از جمهوری اسلامی ایران حق مسلم ما است؛ به دلیل اینکه قبلا حریم کشور مورد تجاوز قرار گرفته ما حق پاسخگویی داریم و باید رژیم صهیونیستی پیامد‌های آن را بپذیرد. اگر به هر نحوی نپذیرد، طبق اعلام مسئولان حملات ایران ویران‌کننده‌تر و گسترده‌تر خواهد بود. 

او در ادامه گفت: بعد از شهادت اسماعیل هنیه، اروپا و آمریکا مدام به ایران پیام ارسال می‌کردند که اگر ایران به این ترور واکنش نشان دهد، مذاکرات و آتش بس بهم هم می‌خورد. جمهوری اسلامی ایران برای ابراز حسن نیت و برای اینکه واکنش ایران وارد آتش بس نشود، نجابت و خویشتن‌داری به خرج داد. اما در پایان، طرف مقابل یعنی رژیم صهیونیستی نشان داد که تمام وعده‎‌هایش کذب و دروغ است و آقای پزشکیان هم به این موضوع اشاره کردند؛ لذا جمهوری اسلامی ایران به این موضوع واکنش نشان داد. 

او درباره اظهارات چند شب گذشته نتانیاهو خطاب به ایران ابراز داشت: حرف‌های نتانیاهو مزخرف است و برای او امر مشتبه شده بود. نتانیاهو فکر کرد که سکوت و نجابت جمهوری اسلامی ایران دلایل بر ضعف دارد. اگر خط رسانه‌های غربی را هم ببینید، آنها هم همین فکر را می‌کردند. حرف‌های نتانیاهو بزرگتر از دهانش بوده است.

میرابیان گفت:  رژیم صهیونیستی باید سرجای خود بنشیند و به خود اجازه حمله به کشور‌های همسایه را ندهد. ما به آمریکا هم اعلام کرده‌ایم که اگر آنها قصد دخالت داشته باشند و از رژیم اسرائیل حمایت و پشتیبانی کنند، تمام اهداف آمریکا برای جمهوری اسلامی ایران مشروع خواهد بود. 

 میرابیان در آخر گفت: این عملیات پیامد شهادت سیدحسن نصرالله و شهید هنیه بوده است. چرا که رژیم صهیونیستی قصد داشت تا حاکمیت جمهوری اسلامی را زیر سوال ببرد. ما هم پاسخ گستاخی رژیم صهیونیستی را دادیم.

خبرنگار: مهسا حنیفه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار