آرش برومند گفت:هيئت داوران بخش مسابقه جشنواره فيلم فجر از لحاظ نوع نگاه و تجربه در سطح بالايي قرار دارند.

آرش برومند،صدابردار در گفتگو با خبرنگار حوزه ي سينما باشگاه خبرنگاران گفت:حضور اهالي سينما و كارگردانان جوان پيشكسوت در برگزاري باشكوه جشنواره موثر است و جامعه هنري جوان نيز نقش بسياري در بهترشدن آن ايفا كرده اند.

صدابردار فيلم "چك" ادامه داد:امسال با توجه به فيلم هاي سطح بالا در جشنواره،رقابت نزديكي بين فيلمسازان و اهالي سينما خواهد بود و رقابت بالا در بخش هاي مختلف جشنواره از جمله صدابرداري در بين بزرگان صداگذار مشهود است.

برومند درخصوص اهميت جايزه جشنواره عنوان كرد:جايزه براي همه اهالي سينما اهميت دارد و آرزوي هر سينماگري است كه سيمرغ بلورين جشنواره را دريافت كند.

صدابردار "گشت ارشاد" ادامه داد:متاسفانه به جوانان اهالي سينما توجه كمتري مي شود و بايد دركنار بزرگان سينما،‌جوانان نيز مورد حمايت قرار بگيرند.

برومند اظهار داشت:متاسفانه عوامل پشت صحنه مسئله اي است كه در جشنواره و حاشيه هاي آن ناديده گرفته مي شود و به طور تخصصي تعريفي از شغل هاي سينمايي نيست.

وي درخصوص هيئت داوران جشنواره بيان كرد:هيئت داوران جشنواره امسال نسبت به سال گذشته تجربه و دقت بيشتري دارند و سابقه ي كارگرداني چندين فيلم را دارند.

برومند در ادامه گفت:ساخت سريال مختارنامه توسط "داوود ميرباقري" با آن عظمت نشان از شايستگي كارگردان براي داوري دارد و همچنين يدالله صمدي و عليرضا رئيسان نيز از بزرگان سينما هستند.

وي خاطرنشان كرد:نوع نگاه داوران و اهميت جوانان در كنار بزرگان،‌نكته ي مهم داوران جشنواره است.

گفتني است؛آرش برومند،‌صدابرداري فيلم هاي "گشت ارشاد" به كارگرداني "سعيد سهيلي" و "چك"به كارگرداني كاظم راست گفتار،‌و "رهاتر از دريا" به كارگرداني حميد طالقاني را به عهده دارد./ه

.
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار