اپراتور سوم اعلام کرد فعلا واگذاری سیم کارت اعتباری در برنامه های این اپراتور جایی ندارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، این روزها دوستداران فناوری های نوین انتظار داشته بعد از یک سال صبر و تحمل بد قولی های ارتباطی برای استفاده از خدمات 3G یا همان نسل سوم ارتباطات که به مدت دو سال در اختیار اپراتوری است که به تازگی نام تجاری خود رایتل را اعلام کرده است بتواند از این خدمات و به خصوص اینترنت پر سرعت آن استفاده کند.
این اپراتور قرار بود مانند دو اپراتور دیگر هم سیم کارت اعتباری و هم سیم کارت دائمی واگذار کند در حالی که ثبت نام این سیم کارتها در کرج مدتی است آغاز شده است، خبرهای جدیدی از رایتل به گوش می رسد.
*رایتل از تهرانی در دهه فجر ثبت نام می کند
آرپناهی مدیر کل برند و ارتباطات اپراتور سوم گفت: پیش فروش مختص سیم کارتهای دائمی و دیتا است. اما براساس برنامه ریزی های تجاری ، واگذاری سیم کارت اعتباری در اولویت نیست.
وی هم چنین گفت: رایتل از تهرانی ها هم در دهه فجر مشترک می گیرد.
وی افزود: قیمت سیم کارت دایمی 120 هزار تومان و دیتا 20 هزار تومان است.
*تکنولوژی نسل سوم دیر به کشور ما رسیده است
روشنک رفیعی – دانشجو گفت: این تکنولوژی در اکثر کشورهای پیشرفته در حال استفاده است و متاسفانه دیر به کشور ما رسیده است اما وجود آن می تواند بسیاری از مشکلاتی که به دلیل سرعت کم اینترنت وجود دارد را مترفع کند.
*قیمت بالا استقبال را کم می کند
محمد اصغری- مهندس کامپیوتر گفت: در حال حاضر اکثر مردم سیم کارت دارند و علت این موضوع هم پائین بودن قیمت سیم کارت های اعتباری است اما در صورتی که قیمت سیم کارتهای نسل جدید بالا باشد از استقبال خوبی برخوردار نخواهد بود./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار