معاون مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تاسیس 500 خانه فرهنگ دیجیتال تا پایان امسال خبر داد.

محمدصادق افراسیابی، معاون مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از راه اندازی و توسعه خانه های فرهنگی دیجیتال با هدف تاسیس شبکه ملی فرهنگ در کشور خبر داد و به خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران گفت: تا پایان سال 500 خانه فرهنگی دیجیتال در سطح کشور تاسیس می شود که 10 خانه در استان کرمان است و با اتصال شبکه ای این خانه ها شبکه ملی فرهنگ راه اندازی و مردم می توانند با استفاده از اینترنت پاک از این پایگاه های اینترنتی استفاده کنند.
وی افزود:مردم هر استان نیز از آخرین نرم افزارهای برتر کشور بهره گرفته و با تخفیف مناسب نرم افزار مورد نیاز خود را خریداری کنند.
وی خاطرنشان کرد:مدیران خانه فرهنگ با بخش های نرم افزاری استان،‌ بازار مناسبی برای مخاطبان ایجاد می کنند و در دراز مدت علاوه بر تاثیرات فرهنگی از نظر اقتصادی هم به خودکفایی می رسند که امیدواریم به زودی با این اقدامات و توسعه رسانه های دیجیتال بومی در سطح کشور، رسانه دیجیتال خارجی از بهره مصرفی مردم خارج شود./ح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار