تخفيفهاي امروز وايمكس ايرانسل،سفرباكشتي كروز وپوشاك سيسيلي را نيز در بر گرفت.

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران،اپراتور دوم تلفن همراه از عرضه نیم‌بهای مودم‌های USB و Wi-Fiوایمکس در آستانه 22 بهمن ماه خبر داد.

بر اساس این گزارش ، تخفیف ۵۰ درصدی مودم‌های وایمکس ایرانسل مشمول آن دسته از مشترکینی می‌شود که در بازه زمانی 19 تا 22 بهمن ۹۰ نسبت به ثبت نام سرویس وایمکس با مودم Wi-Fi یا USB اقدام و از زمان ثبت نام، مراحل مربوط به آن و عملیات پرداخت خود را حداکثر ظرف مدت ۳ روز انجام دهند.

در این بازه زمانی، مودم‌های داخلی با امکانات Wi-Fi و مودم USB به همراه سامانه تقویت کننده وایمکس ایرانسل با ۵۰ درصد تخفیف به قیمت ۴۰۳ هزار و ۴۰۰ ریال عرضه خواهند شد.

ثبت نام وایمکس ایرانسل از طریق وب‌سایت رسمی این شرکت به نشانی www.irancell.ir، فروشندگان مجاز منتخب ایرانسل که اسامی آن‌ها در وب‌سایت ایرانسل آمده، مراکز خدمات ایرانسل و یا تماس با مرکز تماس شبانه روزی وایمکس ایرانسل به شماره ۷۰۷ برای تماس از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ برای تماس از سایر خطوط ممکن است.

بنا بر اعلام، درحال حاضر خدمات اینترنت پرسرعت بی‌سیم از طریق وایمکس ایرانسل، با پهنای باند بین ۱۲۸ کیلوبیت تا دو مگابیت بر ثانیه و براساس تقاضا، در 26 شهر اصفهان، اندیشه، اهواز، تبریز، تهران، خمینی شهر، خوراسگان، نجف آباد، شاهین شهر، شور آباد، محمودآباد، شهر قدس، شهرک صنعتی اطلس، شهرک صنعتی چرمشهر، شهرک صنعتی طوس، شهریار، شیراز، فردیس، قرچک، کرج، اسلام شهر، ورامین، دزفول، گلستان، ری و مشهد مقدس ارائه می‌شود.

*تخفيف رويايي مسافرت با كشتي كروز
درگزارش تخفيفهاي امروز،۵۰٪ تخفیف رویایی برای دو نفر بابت ۶ شب و ۷ روز مسافرت با کشتی کروز و خدمات پرواز همراه با اقامت در هتل های لوکس کوالالامپور و پنانگ تنها با پرداخت ۴۹۵۹۰۰۰ تومان برای دو نفر در سراسر ایران ارائه ميشود.
نکات
این تخفیفان رویایی:
شامل ۳ شب اقامت در کشتی
+
۲ شب اقامت در هتل ۴ ستاره کوالالامپور (فقط صبحانه)
+
۱ شب اقامت در هتل ۴ ستاره پنانگ (فقط صبحانه)
+
پروازهای داخلی و خارجی Air Asia
+
ویزای تایلند
+
استفاده از امکانات داخل کشتی از جمله صبحانه، ناهار، شام، خدمات بازی ، سرگرمی و ورزشی
هر تخفیفان برای دو نفر
محدودیتی در خرید این تخفیفان نیست، پس تا پنجره این تخفیفان باز است از آن لذت ببرید.
قیمت این تخفیفان بر اساس خدمات بیشتر تغییر می کند.
این تخفیفان ویژه از طرف کشتی کروز ، خطوط هوایی Air Asia و هتل های کوالالامپور و پنان ارائه شده است.
شرایط
مدت اعتبار کوپن: از تاریخ ۱۹ بهمن الی ۳۰ بهمن ماه
این تور در تاریخ ۲۹ بهمن مطابق با ۱۸ فوریه و ۶ اسفند مطابق با ۲۵ فوریه برگزار می گردد.
جهت ثبت نام در تور می بایستی حداقل ۱۰ روز قبل با شماره ۸۸۳۰۰۱۱۱ تماس گرفته و اطلاعات ثبت نامی خود را تکمیل نمایید.
اگر می خواهید درباره کشتی کروز بیشتر بدانید اینجا را کلیک کنید.(کشتی لیبرا)
اطلاعات
کشتی مجلل سوپر استار لیبرا به گونه ای طراحی شده که با تمامی نیاز های مسافران و گردشگران امروزی، سازگار باشد.
تمام هدف این هتل شناور بر روی آب، ایجاد محیطی آرام با انواع تفریحات و با ارائه خدمات مطابق با بالاترین استانداردها است. از استرس زندگی روزمره رها شوید و غرق در امکانات تفریحی و ورزشی، انواع رستوران های بین المللی، نمایش های تماشایی، ایستگاه های بکر و مهمان نوازی گرم آسیایی شرقی شوید.
ایستگاه ها:
پوکت،تایلند شهری با سواحل آفتابی، دریایی زیبا و فرهنگی غنی، در این شهر فرصت این را دارید تا فیل سواری کنید و در مرکز خرید محلی و یا مدرن سرگرم باشید. از معابد تاریخی بازدید نمایید. آنهایی که اهل هیجان اند می توانند از گشت های مهیج تری چون غواصی و قایق سواری در غارها استفاده نمایید.
کرابی تایلند شهری فوق العاده تماشایی در جنوب تایلند که در سواحل، جنگل ها و صخره های دیدنی محاصره شده است. جزایر بسیار زیبای اطراف این شهر، خاطراتی فراموش نشدنی برای مسافران ایجاد می کند. در این ایستگاه فرصت این را بدست می آورید تا از جاذبه های سنتی شهری دیدن کنید.
به دل طبیعت بروید و از جنگل ها، آبشارها و غار آن بازدید کنید. به جزایر اطراف سفر کنید و زیبایی های شگفت انگیز آنها را ببینید.
برخی از امکانات منحصر به فرد کروز:
-
انواع رستوران ها ، فروشگاه های بستنی و آبمیوه (روزی 4 بار در 3 رستوران طبق برنامه اعلام شده در کشتی رایگان است )
-
فروشگاه های بسیار ی برای خرید سوغاتی
-
استخر و جکوزی، مرکز فیتنس شامل باشگاه بدنسازی و سونا، زمین بسکتبال و گلف
-
دو سالن آمفی تئاتر با ظرفیت مجموع بیش از 1200 نفر
-
اتاق بازی بچه ها
-
کافی نت

*حراج فصل با 30 درصد تخفیف سیسیلی

ليست تخفيفات امروز،پوشاک سیسلی با 30 درصد تخفیف حراج فصل خود را آغاز کرد،سیسلی از برندهای متعلق به مجموعه کاسپین مد است و تنها فروشگاه این برند مشهور واقع در انتهای خیابان آفریقای شمالی استف/.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار