دبير اجرايي دومين كنفرانس ملي سازه فولاد گفت: اين كنفرانس دو روزه با هدف تامل بيشتر صنعت و دانشگاه به منظور ارتقاء كمي و كيفي سازه هاي مستحكم فولادي برگزار مي شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، رضاييان امروز 4 دي ماه درمراسم افتتاحيه دومين كنفرانس ملي سازه و فولاد با بيان اين مطلب افزود: پس از اجراري موفقيت اولين كنفرانس سازه و فولاد و كاربرد عمليه نتايج تحقيقات و مقالات علمي ارائه شده در صنعت، دومين دوره اين كنفرانس با همكاري وزارت مسكن و شهرسازي، فولاد مباركه اصفهان، انجمن سازه و فولاد و چند دانشگاه برتر در اين زمينه طي دو روز برگزار مي شود.
وي ادامه داد: اين گردهمايي با هدف ايجاد تعامل سازنده ميان دانشگاهيان و صنعتگران و به منظور ارتقاء كمي و كيفي سازه هاي فولادي با دوام بالا برپا شده است.
رضاييان تصريح كرد: در اين همايش 99 مقاله برگزيده در زمينه سازه و فولاد ارائه مي شود كه از ارائه دهندگان 14 مقاله برتر تجليل به عمل خواهد آمد.
سخنگوي انجمن سازه وفولاد با اشاره به اينكه امروزه مسكن مهر از جمله طرح هاي مهم و موثر در كشور محسوب مي شود، افزود: در اين دوره برنده طرح برتر از ميان ارائه دهندگان تحقيقات در زمينه مسكن مهر انتخاب مي شود./ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار