با حضور مسئولان استان بوشهر کلاسی هوشمند کوچک ترین مدرسه دنیا در روستای کالو شهرستان دیر استان بوشهر افتتاح شد.


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمویم جهانبخش گفت: انوار انقلاب اسلامی از مرزها گذشته و در جهان و منطقه پرتو افشانی می کند و کسانی که از کشورهای دیگر در ایران حضور دارند پاس درس انقلاب نشسته اند.
وی افزود: امام راحل در سال فرمودند سربازان من در گهواره اند و شما سربازان امام راحل و مقام معظم رهبری هستید که از ایران تا اقصی نقاط جهان گسترش یافته و اینک الطاف خلیفه الهی بر دل مسلمانان نشسته و انقلاب ما را از غربت خارج کرده و دنیا شعار ما را تکرار می کند تا وقتی که جوانان بیدار دل وجود داشته باشند این انقلاب از گزند دشمنان مصون است.
وی افزود: تنها ایران از دین خدا پاسداری می کند و تاکنون الطاف الهی را در انقلاب دیده ایم و مدرسه کالو جلوه ای کوچک از خدمات بی منت دولت خدمتگذار است.
جهانبخش اضافه کرد: در حال حاضر روستای دو خانواری بدون برق نداریم در صورتی که قبل از انقلاب در کل کشور تنها 10 درصد روستاها برق دار بودند و امروز هیچ روستای10 خانواری بدون برق نداریم و این عزت است که انقلاب به ما داده و به خود باوری و خود کفایی رسیدیم و با وجود تحریم ها ماهواره نوید و امید به فضا فرستادیم.
وی خاطر نشان کرد: ما 33 سال روی پای خود ایستاده ایم و این بالاترین سند اقتدار نظام جمهوری اسلامی است./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار