دادستان کهنوج از شناسایی و دستگیری اعضای باند جعل اسکناس و اسناد و مدارک هویّتی دراین شهر خبر داد .

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران،‌به نقل از دادستاني استان كرمان، دادستان عمومی و انقلاب کهنوج با اشاره به شناسایی و دستگیری عوامل باند جعل اسکناس و مدارک هویّتی در این شهرستان گفت : در این رابطه هشت نفر دستگیر و در مورد آنها قرار تامین مناسب صادر شده است .

علی سیدی افزود: در پی گزارشات متعدد مبنی بر ورود چک پولهای جعلی به بازار شهرستانهای کهنوج و فاریاب ، شناسایی و دستگیری جاعلین و استفاده کنندگان از اسناد جعلی با فوریت در دستور کار مراجع ذیصلاح قرار گرفت و با انجام اقدامات مناسب، سردسته باند و سایر اعضاء در کوتاهترین زمان ممکن شناسایی ودستگیر شدند .

وی گفت : بعد از بازرسی اماکن و پاتوقهای این افراد، سه دستگاه مخصوص جعل اسکناس ، پرینتر ، کامپیوتر ، تعدادی مهر جعلی ، انواع بیمه نامه های خودرو ، کارت پایان خدمت ، گواهینامه رانندگی ، اسکناسهای بیست هزار ریالی ، گواهی دریافت حق بیمه ، مهر شورای اسلامی ، فرم معرفی نامه از حوزه نظام وظیفه و فرم اعلام وضعیت زندانی کشف گردید .

دادستان کهنوج از شهروندان خواست در انجام امور روزمره خود اعم از اقتصادی ، اداری ، تحصیلی و درمانی مراقب افراد سودجو و فرصت طلب باشند واز گذاشتن مدارک در اختیار افراد ناشناس و غیر معتمد خودداری کنند./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.