سازمان بنادر و دریانوردی در نظر دارد دهمین همایش بین المللی سواحل، بنادر و سازه های دریایی (ICOPMAS 2012) را با تاکید بر گسترش پروژه های زیر بنایی و راهبردی مهندسی دریایی و نیز تبادل فناوری های جدید دریایی میان کشورهای ساحلی منطقه و جهان، برگزار کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ همایش بین المللی سواحل، بنادر و سازه های دریایی با همکاری سازمان ها، نهادها و مراکز علمی- اجرایی مرتبط داخلی و خارجی و مشارکت و همکاری سازمان ها و انجمن های بین المللی دریایی از جمله انجمن بین المللی زیر ساخت های حمل و نقل آبی PIANC، سازمان جهانی دریانوردی IMO، سازمان جهانی هواشناسی WMO، سازمان بین المللی هیدروگرافی IHO، انجمن بین المللی بنادر و لنگر گاه ها IAPH و سازمان جهانی UNESCO و ... در آذر ماه 1391 برگزار می شود.

این همایش به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای علمی در کشور و منطقه، با گردهمایی مهندسان، طراحان، دانشمندان و محققان در زمینه های تکنولوژیک، علمی، سیاسی و برنامه ریزی و مسائل مربوط به طراحی و توسعه زیرساخت های حمل و نقل آبی، بستر لازم جهت تبادل آخرین دستاوردها و نوآوری های علمی و تجربیات اجرائی را فراهم ساخته و اتاق فکری جهت ارتقاء دانش مهندسی سواحل و بنادر ایجاد می کند.

همچنین این همایش عرصه ای بین المللی جهت نمایان ساختن توانمندی های متخصصین داخلی در راستای همکاری های آتی را فراهم نموده و دانشجویان را با افق های جدید تحقیق و مسائل و راهکارهای روز جامعه دریایی آشنا می سازد.

همایش بین المللی سواحل، بنادر و سازه های دریایی در 5 گروه اصلی: هیدرودینامیک و مهندسی دریا، مدیریت سواحل و بنادر، مهندسی سواحل و بنادر، مهندسی فراساحلی و خطوط لوله و محیط زیست، ایمنی و امنیت دریایی تقسیم بندی می شود./ق2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار