"شاون علي استون" فرزند كارگردان بزرگ آمريكايي "اليور استون" كه اخيرا در ايران به اسلام گرويده است، انرژي هسته اي را يكي از نيازهاي اساسي كشورهايي همچون ايران دانست و از حق هسته اي كشورمان دفاع كرد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري هاليوود ريپورتر، استون كه در حال حاضر مشغول ساخت مستندي در ايران است در يك مصاحبه تصويري 4 دقيقه اي با برنامه پرطرفدار "بيل اوريلي" گفت، رئيس جمهور ايران هيچ حقي را از مردمش دريغ نمي كند، نمونه آن دستيابي به انرژي صلح آميز هسته اي است كه مذاكرات آن با آژانس همچنان ادامه دارد.

وي در پاسخ به سوال مجري برنامه درباره دستيابي ايران به انرژي هسته اي گفت: قطعا ايران يكي از كشورهايي است كه بايد به اين انرژي دست يابد.

به دنبال پاسخ استون به اين سئوال مجري برنامه با لحن كنايه آميزي گفت، رابطه و تعريف شما از ايران به عنوان يكي از كشورهاي دشمن آمريكا بسيار جالب است. اين درحالي بود كه استون به جاي عصباني شدن به لبخندي افاقه كرد و گفت: هر زمان كه در چنين بحث هايي قرار مي گيرم، كاملا شفاف هستم. البته حضور من در ايران، شايد بتواند تا حدودي چهره آمريكا را در نظر ايرانيان تغيير دهد.

استون كه اخيرا با تعدادي از سران عالي رتبه ايران ملاقات داشته است، دراين برنامه گفت، مردم آمريكا ادعاهاي مقامات آمريكايي درباره ايران را قبول ندارند، همانگونه كه من خودم نيز برخي سياست هاي آمريكا مخصوصا در امور خاورميانه را قبول ندارم./ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار