نماینده حزب الله در پارلمان لبنان تاکید کرد که این کشور برای مقابله با هر حمله‌ای از سوی طرف صهیونیستی آمادگی دارد.

محمد رعد، نماینده حزب‌الله در پارلمان لبنان تاکید کرد که آن‌‎ها مواضع و توانمندی‌های دشمن صهیونیستی را رصد می‌کنند و برای تضعیف، شکست و سرنگونی اهداف متجاوزان به آن‌ها ضربه می‌زنند.

براساس گزارش آر تی، رئیس بلوک نمایندگی جناح سیاسی حزب الله در ادامه گفت: در این مرحله نه تنها با دشمن مقابله می‌کنیم، بلکه پایه‌های رویارویی خود را برای مراحل بعدی می‌گذاریم، زیرا این چیزی است که دشمن نمی‌خواهد. ما باید برای مقابله با هر تجاوزی که علیه وی صورت می‌گیرد آماده باشیم.

رعد اعلام کرد: در این رویارویی شکاف‌های بزرگی ایجاد کردیم که در دهه‌های آینده دشمن قادر به ترمیم آن نخواهد بود، جامعه منسجمی که دشمن صهیونیستی درباره آن سرود می‌خواند به جامعه‌ای در آستانه فروپاشی تبدل شده است و ما در این دهه شاهد ورق خوردن آخرین فصول آن هستیم.

در بحبوحه هشدار‌های بین المللی مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی به زودی جنگ خود را از غزه به لبنان گسترش خواهد داد، جبهه جنوب لبنان اخیرا شاهد تشدید درگیری‌ها با طرف صهیونیستی بوده است.

حزب الله به طرف آمریکایی و صهیونیستی گفته است در صورتیکه جنگ در غزه پایان یابد، تشدید تنش‌ها در مرز لبنان و اراضی اشغالی نیز متوقف خواهد شد، با این وجود صهیونیست‌ها همچنان به ادامه جنگ اصرار دارند. این درحالی است که فرماندهان صهیونیستی به نخست وزیر این رژیم هشدار داده اند پس از ۹ ماه جنگ در غزه، ارتش این رژیم خسته شده و آمادگی مبارزه با نیروهای حزب الله را ندارد.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار