سردار قاسمي گفت: عوامل فتنه هنوز به طور صددرصد پاکسازي نشده و مرکز واحد فرماندهي آنان دانشگاه آزاد به رياست جاسبي است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ سردار سعيد قاسمي، در مراسم رونمايي از مستند "پايان مدارا" که در دانشگاه تهران با حضور گسترده دانشجويان اين دانشگاه برگزار شد، با اشاره به فراز و نشيب هايي که انقلاب در طول سه دهه گذشته شاهد آن بوده اظهار داشت: در طول سه دهه گذشته انقلاب اسلامي شاهد فراز و نشيب، عبور از پرتگاه هاي سهمگين بوده است.

سعيد قاسمي با اشاره به حضور افراد با عقايد مختلف در دانشگاه ها گفت: افراد مختلفي در دانشگاه وارد و خروجي آن اشخاص با منشاء فکري متفاوت است.

وي با اشاره به نامه تاريخي امام به آيت ا لله منتظري بيان کرد: برکناري آيت الله منتظري از سوي امام (ره) در حالي که امام آيت الله منتظري را حاصل عمر خود خوانده بود مايه تعجب همگان شد، اما با کمي تحليل مي توان پي برد که بحث برکناري آيت الله منتظري اين مطلب را براي تمامي ما ثابت مي کند که امکان انحراف براي تمامي افراد وجود دارد.

وي با اشاره به فتنه 88 و اينکه کسي فکر نمي کرد که موسوي و کروبي دچار چنين انحرافي شوند تاکيد کرد:‌تاريخ دوباره تکرار شد و عشق به قدرت افکار موسوي و کروبي را به انحراف کشاند.

سردار قاسمي با اشاره به صحبت فائزه هاشمي در جريان فتنه 88 که جلوي در صدا و سيما انجام شد اظهار داشت: فائزه رفسنجاني در جريان فتنه با توهين به رهبر انقلاب اسلامي مردم را موجي خواند و گفت؛ مشکل ما با شما مردم است که يک فرد را به اسطوره اي تبديل مي کنيد و در زمان ديگر اين اسطوره را به زير مي کشانيد.

وي در رابطه با يک صدا شدن سران فتنه و رسانه هاي خارجي بيان کرد:‌ نبايد فتنه 88 را سطحي ببينيم، در يک هماهنگي جبهه خارجي و معاندين داخلي با يکديگر هم صدا شده و همگي در يک سطح عمل مي کردند و خواهان نابودي جمهوري اسلامي بودند.

سردار قاسمي با اشاره به اين مهم گفت: رمز عمليات هاي مخملي را که در کشورهاي ديگر با تجربه موفق اجرا کرده بودند در ايران نيز کليد زدند و در اوج يک تفکر ناباورانه سياسيون معاند با رسانه هاي خارجي يک رنگ شده و خواهان براندازي نظام جمهوري اسلامي شدند.

سردار قاسمي افزود: اما نکته مهمي که اصل داستان و برنامه آنان بود اين است که صرفا به قصد ابطال انتخابات رياست جمهوري جلو نيامده بودند و افکار نادرست ديگري نيز در سر داشتند.

وي با اشاره به اينکه شب قبل از اعلام نتايج انتخابات موسوي خود را برنده نتيجه اعلام کرده بود و سياسيون هم به وي تبريک مي گفتند بيان کرد:‌موسوي به قصد ايجاد عمليات رواني و شبهه در ذهن مردم خود را از پيش برنده انتخابات اعلام کرده بود.

سردار قاسمي با اشاره به اينکه فتنه گران تحت لواي امام (ره) قصد پيش بردن اهداف خود را داشتند گفت: اگر ملت ايران صبر مي کردند تا خواص به ميدان بيايند و جلوي فتنه گران بايستند يقينا از نظام ما اثري باقي نمانده بود؛ لذا ملت ما علم را از دست خواص گرفته و خود به ميدان آمدند.

وي با انتقاد از قوه قضاييه به خاطر نداشتن برخورد قاطعانه با روساي فتنه گفت: قوه قضاييه چرا با آقازاده ها و روساي فتنه برخورد قاطعانه اي نداشته است.

سردار قاسمي با اشاره به پاکسازي نشدن کامل عوامل فتنه گفت: مراکز و عوامل فتنه به طور صددرصد پاکسازي نشده و هنوز خيلي از آنان با تفکر انحرافي و با همان مراکز يعني يک مرکز فرماندهي واحد همچنان در حال سرکشي هستند و دانشگاه آزاد به رياست جاسبي هنوز فضا را براي فتنه گران باز گذاشته است.

وي خطاب به دکتر احمدي نژاد گفت: مردان بزرگ اشتباهات بزرگ هم دارند و تاکيد کرد؛ با وجود تمامي مشکلات نمي توان از احمدي نژاد انتظار حل تمامي مسائل را در جريان فتنه 88 داشت. چرا که دستگاه قضايي در ايران مستقل عمل مي کند.

سردار قاسمي افزود: نگراني تمام کساني که در 8 سال دفاع مقدس نبرد کردند اين است که هنوز فتنه گران وجود دارند.

وي از ملت ايران قدرداني و تشکر کرد و اظهار داشت:‌ از ملت ايران قدرداني مي کنيم که اجازه نداد حادثه تاريخي مختار دوباره تکرار و انقلاب از بين برود و ما دوباره بعد از نابودي انقلاب همچون مختار به خون خواهي انقلاب قيام کنيم.

سردار قاسمي تاکيد کرد: ملت ايران هنوز داغدار شهداي خنثي سازي فتنه 88 هستند و خطاب به بنياد شهيد گفت؛ بنياد شهيد چند نفر در جريان خنثي سازي فتنه 88 شهيد شده و چرا هنوز مراسم گراميداشتي براي آنها برگزار نشده است.

وي با اشاره به انتخابات مجلس آينده اظهار داشت: انتخابات مجلس نزديک است و برنامه ريزي جريان فتنه براي آن، هنوز وجود دارد. لذا همه ما بايد حواس خود را به درستي جمع کنيم.

سردار قاسمي با اشاره RQ-170 گفت:‌ گفته حضرت امام مبني بر اينکه شن هاي صحراي طبس مامور الهي بودند را فراموش نکرده ايم و من در بازديدي که از موتور RQ-170 داشتم هنوز آثار شن هاي طبس بر روي موتور آن وجود دارد.

وي در پايان تاکيد کرد:‌دشمن به خاطر موفقيت هاي زيادي که شما جوانان کسب کرديد و شکست هايي که بر او وارد ساختيد ممکن است دست به اقدامي احمقانه و عجولانه بزند لذا توصيه من به تمامي دانشگاهيان اين است که حواس خود را به خوبي جمع کنيد./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار