"جعبه موسيقي" در گروه مخاطب خاص اكران شده اما من معتقدم خانواده ها و نوجوانان مخاطبان اصلي اين فيلم هستند.

فرزاد موتمن كارگردان سينما در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: "جعبه موسيقي" در گروه مخاطب خاص اكران شده در حالي كه اين فيلم براي مخاطب خاص نيست بلكه جعبه موسيقي فيلمي براي خانواده ها و نوجوان هاست كه به اعتقاد من آن ها مخاطبان اصلي اين فيلم هستند.

وي در خصوص اكران جعبه موسيقي گروه مخاطب خاص افزود: با توجه به حجم بالاي توليدات محصولات سينمايي در طول سال همين كه شرايطي فراهم شده تا فيلم من نيز اكران شود راضي هستم و زيرا به هيچ وجه امكان اكران مفصل براي جعبه موسيقي وجود داشت.

موتمن بيان كرد: درمنش پيشنهاد كرد كه فيلم در گروه مخاطب خاص به نمايش درآيد و من هم پذيرفتم و با توجه به اينكه ما سالن سينمايي اندكي در اختيار داريم اما امروز وقتي جدول فروش فيلم ها را نگاه كردم فروش خوبي داشتيم.

اين كارگردان در خصوص ساخت اين فيلم در سال 85 اشاره كرد و ادامه داد: "جعبه موسيقي" سال 85 ساخته شده و قرار بود سال گذشته اكران شود حتي قرارداد اكران آن نيز بسته شد اما به زمان اكران كه نزديك شديم با انتخابات روبرو شديم و من از تهيه كننده خواستم تا اين فيلم اكران نشود.

موتمن همچنين به ژانر اين فيلم اشاره كرد و اظهار داشت: ژانر اين فيلم درام ماورايي است كه مخاطب اصلي آن خانواده ها هستند. "جعبه موسيقي" درباره‌ي پسر بچه اي است كه از دوران كودكي به جواني قدم مي‌گذارد و در رابطه با مقوله مرگ مواجه مي شود.

وي در پاسخ به اينكه چقدر از ساخت فيلم راضي بوده است، تصريح كرد: با توجه به اينكه 5 سال از ساخت فيلم گذشته و آن را نديده ام چند روز پيش با مخاطب آن را در يكي از سالن هاي سينمايي ديدم و الان كه به فيلم نگاه مي‌كنم احساس كردم مي‌شد در بعضي از صحنه ها تغييراتي ايجاد مي‌كردم اما در نهايت از ساخت آن راضي هستم./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار