موسسه رسانه‌های تصویری فیلم سینمایی «اینجا بدون من» ساخته بهرام توکلی را وارد سبد محصولات نمایش خانگی کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ فیلم سینمایی «اینجا بدون من» به کارگردانی بهرام توکلی به مدت97 دقیقه در ژانر اجتماعی برای مخاطبان بزرگ‌سال وارد شبکه نمایش خانگی شد.

این فیلم با نقش‌آفرینی فاطمه معتمد‌آریا، پارسا پیروزفر، نگار جواهریان و صابر ابر قصه خانواده‌ای را روایت می‌کند که پای دخترشان مشکل دارد و تمام دغدغه این خانواده رفع مشکل اوست؛ ولی ورود یک غریبه زندگی آنان را دست‌خوش تغییراتی می‌کند.

«اینجا بدون من» در نخستین حضور خود در بخش مسابقه سینمای جهان سی و پنجمین جشنواره مونترال توانست جایزه بهترین بازیگر زن را با نقش‌آفرینی فاطمه معتمدآریا دریافت کند و تاکنون در جشنواره هایی همچون جشنواره بین‌المللی «هامبورگ»، «ریو دوژانیرو» (Festival Do Rio) برزیل، جشنواره سالانه فیلم‌های ایرانی در مرکز فیلم «جین سیسکل شیکاگو»، «پام اسپرینگز» (Palm Springs) آمریکا، پونه هند و... نیز حضور چشمگیری داشته است.

«شاعر زباله ها» و مستند «کاندیداتور» دو محصول دیگر سینمای ایران نیز در هفته گذشته از سوی موسسه رسانه‌های تصویری وارد شبکه نمایش خانگی گردید.

فیلم سینمایی «شاعر زباله ها» به کارگردانی محمد احمدی و نقش آفرینی لیلا حاتمی، فرزین محدث، صابر ابر، ماجرای رفتگر جوانی است که عاشق ادبیات بوده و همیشه در ذهن خود آرزو داشته که دانشجوی رشته ادبیات باشد، وی از طریق جمع‌آوری زباله‌ها از درب منازل پی به اسرار و رازهای درون خانه‌ها می‌برد تا اینکه او درگیر ماجراهای عاطفی و اجتماعی می‌شودو...

علاوه برآن مستند «کاندیداتور» به کارگردانی محمد درمنش در خصوص مصاحبه نه چندان جدی یک مستندساز با مردم و کاندیداهای نه چندان جدی ریاست جمهوری می باشد./ه
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار