فیلم تلویزیونی "دردسر" به کارگرداني حسن آقا کريمي و تهیه کنندگی کیانوش عیاری از محصولات مرکز سیمافیلم نوروز 91 از تلویزیون پخش خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی سیما فیلم، اين تله فيلم که موضوعي اجتماعي و نگاهي طنزآميز دارد‌، درباره قربان کارگر منبت کاري است که دلباخته مينا، کارآموز آموزشگاه خياطي روبه روي کارگاه منبت کاري مي شود. قربان برای ازدواج با دختر مورد علاقه اش دچار مشکلاتی می شود که ... .

عبدا... آتشاني، سحردرويش زاده، مهران رجبي، فريده سپاه منصور، صفا آقاجاني، رضا بنفشه خواه، رضا قياس آبادي ، وحيد ملکي و علي ابدالي در "دردسر" ايفاي نقش کرده اند و سلمان وکيلي به عنوان دستيار كارگردان و برنامه ريز،بهزاد رحماني مدير توليد، هديه عباسي منشي صحنه، عباس ناظريان تصويربردار، سعيد صالحي صدابردار،‌ سالومه اسکندري طراح گريم، مزدک عياري عكاس‌، محسن پناهي طراح صحنه و مهسا عظيمي طراح لباس در توليد اين تله فيلم همکاري کرده اند.

موسيقي " دردسر" را اميد رئيس دانا ساخته و تدوين آن را شبنم حسيني نژاد انجام داده است. صداگذاري و ميکس هم بر عهده پرستو جنيدي بوده است که در استوديو آوانگارد ضبط شده است.

"دردسر" با نام قبلی "کلاهبردار" در گروه اجتماعی مرکز سیمافیلم تولید شده است./ی2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.