استاندار آذربایجان غربی گفت: مردم استان برای تامین مایحتاج عید هیچگونه نگرانی نداشته باشند.

به گزارش

خبرنگار باشگاه خبرنگاران

، وحید جلال‌زاده در حاشیه بازدید از بازار قدیمی ارومیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در برخی از کالاها 10 تا 15 درصد افزایش قیمت وجود دارد که با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه جهانی این افزایش منطقی است ولی در مورد برخی از کالاها نیز افزایش قیمت‌ها منطقی نبوده و باید بررسی شود.

وی با تاکید بر برخورد با متخلفان افزود: گروه‌های بازرسی سازمان بازرگانی، تعزیرات حکومتی و اصناف و بازاریان از نزدیک قیمت‌ها را کنترل کرده و با متخلفان برخورد می‌کنند.

جلال‌زاده ادامه داد: بازرسان باید با نظارت و برنامه‌ریزی لازم اجازه ندهند برخی از دلالان با افزایش قیمت و فروش کالاهای بی‌کیفیت از فضای بازار به نفع خود استفاده کنند.

وی با بیان اینکه برخود قاطع با متخلفان و نظارت بیشتر بر بازار سبب افزایش آرامش خاطر مردم می‌شود، گفت: اصناف و بازاریان استان افرادی منصف هستند و باید با رعایت انصاف در خرید و فروش زمینه را برای اعتماد مردم فراهم کنند.

وی با اشاره به شور و شوق مردم برای خرید کالاهای مورد نیاز در بازار تصریح کرد: مردم استان در مورد تامین کالاهای مورد نیاز خود در ایام پایانی سال هیچگونه نگرانی نداشته باشند چراکه تدابیر لازم برای تهیه و انبار برخی از کالاهای ضروری از جمله گوشت و مرغ و میوه اندیشیده شده است.

استاندار آذربایجان غربی به مدت دو ساعت با حضور در بازار قدیمی ارومیه با فروشندگان و خریداران گفت‌وگو و از نزدیک قیمت فروش کالا و نحوه بازرسی سازمان بازرگانی و اصناف را از روند قیمت‌ها بررسی کرد.

در این بازدید از دو نفر از اصناف خواربار فروش و پوشاک‌فروش به دلیل منصف بودن و مشارکت در امور خیریه با اهدای لوح و هدایایی تقدیر کرد./س

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.