ستاد مرکزی بزرگداشت حماسه نهم دی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای، از همه آحاد مردم حماسه‌ساز نهم دی سال 88 تشكر كرد.

به گزارش سرويس سياسي باشگاه خبرنگاران، ستاد مرکزی بزرگداشت حماسه نهم دی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای، از همه آحاد مردم حماسه‌ساز نهم دی سال 88، ستادهای بزرگداشت این حماسه تاریخی و ماندگار در استان‌ها و شهرستان‌ها، ائمه محترم جمعه، تحلیل‌گران سیاسی و نخبگان فکری، خبرگزاری‌ها، مطبوعات، دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی، هنرمندان، تشکل‌های مردمی و خودجوش و صاحبان آثار فرهنگی‌- هنری به ویژه رسانه ملی که با تلاش و اقدامات مؤثر به تبیین ریشه‌ها، ابعاد و پیامدهای حماسه نهم دی 1388 در دومین سالگرد آن پرداختند صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.
در ابتدای این بیانیه‌ تشکر آمده است:
همان‌گونه که حرکت عظیم مردمی در 9 دی 88 یک جوشش مردمی بود در بزرگداشت آن حماسه شاهد اقدامات بخش‌های مختلف مردمی با احساس تکلیف در پاسداشت آن حماسه بزرگ بودیم. وجود صدها مراسم و نشست تحلیلی، نمایشگاه‌ها، جشنواره‌ها و تولیدات فرهنگی- هنری متنوع جلوه‌های مردمی‌بودن بزرگداشت این حماسه عظیم و ماندگارشدن آن در تقویم تاریخ معاصر ایران اسلامی است.
همچنان که مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله العمظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) نقش بی‌بدیل در شکل‌گیری آن حماسه عظیم و ماندگار را داشت، رهنمودهای معظم‌له در جلسه با اعضای ستاد بزرگداشت این حماسه، بسترساز تلاش‌ها و حرکت‌های مضاعفی در دومین سالگرد این حماسه شد.
در بخشی از این بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن بیان اینکه، حضور یکپارچه، غیر سازماندهی شده و خودجوش ملت بصیر ایران اسلامی در پاسداشت دومین سالگرد حماسۀ ماندگار نهم دی به همگان نشان داد که مردم با الهام از حماسه نهم دی ، دیگر اجازه ظهور فتنه جدیدی را به هیچ شخص و گروهی نمی‌دهند و خود با ازتبعیت منویات ولایت فقیه از انقلاب اسلامی و باورها و ارزش‌های والای اسلامی خود تا پای جان حراست می‌کند.
در پایان ستاد مرکزی بزرگداشت حماسه نهم دی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد:
تأثیرگذاری برای انتخابات در ایران، با افزایش بصیرت و هوشمندی، حرکت‌های تبیینی و تحلیلی مؤثر توسط نخبگان فکری، مدیران فرهنگی- هنری- رسانه‌ها و تشکل‌های مردمی با استفاده از فرصت‌های مختلف در طول سال، ظرفیت تولیدشده حماسه نهم دی به عنوان منبع اصلی قدرت نظام ج.ا.ا همچنان حفظ و تقویت و از آن پاسداری شود./ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار