استاندار تهران در هشدار به فتنه انگیزان انتخاباتی، گفت: فتنه گران اگر بخواهند در نظم و امنيت عمومي ايران به مركزيت تهران خللي ايجاد كنند، باتمام توان و قوا در مقابل آنها ايستادگي خواهيم كرد.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران؛ مرتضي تمدن استاندار تهران در ادامه مراسم معارفه رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان تهران گفت: صباغ از چهره هاي انقلابي و ارزشي كشور است كه خدمات شايسته اي در حفظ نظام انجام داده است.
استاندار تهران ادامه داد: با توجه به حساسيت هاي مراسم هاي ويژه كشور اين اقتضا وجود دارد كه از بهترين گزينه ها براي تصدي رياست شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استفاده كنيم و صباغ بهترين گزينه در شرايط كنوني است و اين انتخاب را به فال نيك مي گيريم و اميدواريم كه شاهد اتفاقات برجسته اي در اجراي مراسم هاي ويژه و انقلابي در تهران باشيم.
وي با اشاره به نهم ديماه ادامه داد: 9 دي معجزه الهي و هديه خدا براي مردم اين سرزمين بود كه همواره با اخلاص همه هستي خود را به ميدان آورده اند و با بصيرت و همدلي با ولايت فقيه همراهي كرده اند.

***تهران مرجع بزرگ خیزش های انقلابی در دنیای اسلام است

وي با اشاره به فرارسيدن برنامه هاي دهه فجر انقلاب اسلامي خاطرنشان كرد: استان تهران به عنوان هسته مركزي برگزاري مراسم هاي انقلابي به عنوان الگوي شايسته جهانيان مطرح بوده است و تمام كشورهاي مسلمان از انقلاب بزرگ ايران درس گرفته اند.
وي ادامه داد: تهران، امروز يك مرجع بزرگ براي حركت ها و خيزش هاي انقلابي در تمام دنياست و در بررسي خيزش هاي جنبش بيداري مسلمانان خاورميانه به اين نكته مي رسيم كه راهپيمايي هاي اين مردم به تاسي از راهپيمايي هاي پرشور ملت ايران پس از پيروزي انقلاب اسلامي تاكنون دنبال شده است.

تمدن اضافه كرد: تمامي نيروهايي كه در شوراي هماهنگي سازمان تبليغات اسلامي فعاليت مي كند بايد از تمامي نبوغ و ابتكار خود در اجراي مراسم هاي ويژه انقلاب اسلامي در جهت ارائه الگوهاي جديد به ساير ملت ها تلاش كنند.
وي تصريح كرد: امكانات لازم براي برگزاري برنامه هاي منسجم در تهران بايد مهيا شود و دهه فجر امسال را با تاسي به 9 دي باشكوه تر برگزار كنيم.
وي تاكيد كرد: دشمن تلاش مي كند در انتخابات آتي حضور مردم را همراه ياس جلوه دهد و كاهش مشاركت مردم ايران از آرزوهايي است كه به گور خواهد برد.
استاندار تهران با بيان اينكه طراحان فتنه 88 براي انتخابات مجلس نهم برنامه ريزي كرده اند، تصريح كرد: فتنه انگيزان تلاش مي كنند كه انتخابات مجلس نهم را با چالش مواجه كنند، اما امواج انقلاب اسلامي و بصيرت ملت ايران بازهم آنها را ناكام خواهد كرد.
وي در هشدار به فتنه انگيزان گفت: اگر بخواهند در نظم و امنيت عمومي ايران به مركزيت تهران خللي ايجاد كنند باتمام توان و قوا در مقابل آنها ايستادگي خواهيم كرد./ن
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار