دبیر شورای نگهبان، گفت: عده‌ای هدف‌شان فرستادن چند نماینده به مجلس نیست؛ بلکه می‌خواهند آرامش را به هم بزنند و آنچه که می‌گویند با آنچه که در دل دارند متفاوت است؛لذا نباید فریب آنها را خورد.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران؛ آيت الله احمد جنتي در ادامه مراسم معارفه رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان تهران در تشريح عملکرد اين شورا، گفت: اين اقدام بايد سالهاي گذشته انجام مي شد و ستادي به عنوان سازمان تبليغات اسلامي استان تهران عهده دار برگزاري مراسم هاي انقلابي كشور در تهران مي شد.
نماينده ولي فقيه و رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي ادامه داد: تهران مثل كشوري كوچك با جمعيتي بالاست و موقعيت استراتژيك تهران به عنوان پايتخت ايران اقتضا مي كند كه شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي به صورت جدي برنامه هاي ويژه كشور را دنبال كند.
وي درمورد انتخاب صباغ به عنوان اولين رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان تهران، اظهار داشت: صباغ از افراد تاثيرگذار در شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي است كه وجود چنين فردي در راس شورا نويدبخش اتفاقات تازه در برگزاري مراسم هاي ويژه ايران خواهد بود.
وي تصريح كرد: شوراي هماهنگي تبليغات اسامي درپي دوران 30 ساله انقلاب با رعايت همه ضوابط و مسائل اجتماعي بحران هاي زيادي را پشت سر گذاشته است و همچنان به عنوان يك نهاد انقلابي حركتي رو به رشد دارد.
آيت الله جنتي تصريح كرد: شوراي هماهنگي نه تنها براي نظام زحمتي ايجاد نكرده؛ بلكه راه امام و انقلاب رهبري و خط صحيح نظام را تا امروز دنبال كرده است.
وي با بيان اينكه شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي نقش برجسته اي در حضور پرشور مردم در صحنه هاي حساس كشور داشته خاطرنشان كرد: اين شورا با برنامه ريزي دقيق و منسجم و اطلاع رساني هاي به موقع و حماسه آفريني مردم نقش ويژه اي داشته است.
جنتي با اشاره به حضور مردم در تمامي صحنه ها، گفت: اگر چه عده اي از دشمنان خارجي و داخلي بارها در مقابل نظام ايستاده اند، اما ملت ايران با پشتيباني ولايت فقيه و حضور همه جانبه توطئه های  آنان را خنثي كرده اند.
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسامي در تشريح فتنه 88 گفت: فتنه سال 88 با طرح شائبه تقلب يكي از شگردهاي براندازي نظام از سوي دشمنان خارجي بود و اگر اين فتنه در هريك از كشورهاي ديگر بروز مي كرد حتما آن نظام از هم پاشيده مي شد؛ اما ملت ايران به سادگي از اين بحران عبور كردند و با حضور پرشور در 9 دي 88 بار ديگر بر ولايت مداري خود صحه گذاشتند.
جنتي اضافه كرد: حماسه 9 دي اعجاز الهي بود كه دست دشمنان را از نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران كوتاه كرد.
دبیر شورای نگهبان با اشاره به نزدیک شدن زمان برگزاری انتخابات مجلس نهم تاکید کرد: حضور در انتخابات مسئولیت شرعی و ملی است و هیچ کس از آن استثنا نیست؛ همه باید رعایت کنند تا امنیت به هم نخورد البته هر کس که سنگ‌اندازی کند گناه بزرگی کرده است ولی در کل هیچ کس حق تخلف از قانون را ندارد.

آیت‌الله جنتی ادامه داد: روشنگری از جمله کارهای است که همه به خصوص شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی وظیفه‌ انجام آن را بر عهده دارد؛ چرا که عده‌ای سخت ایستاده‌اند که برای مردم مشکل‌آفرینی کنند،‌همانند القاعده که کارش فقط آدم کشی است عده‌ای هم کارشان فقط مشکل‌‌آفرینی است.

وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: عده‌ای هدف‌شان فرستادن چند نماینده به مجلس نیست بلکه می‌خواهند آرامش را به هم بزنند لذا نباید فریب آنها را خورد چرا که آنچه که آنها می‌گویند با آنچه که در دل دارند متفاوت است.

دبیر شورای نگهبان در ادامه تاکید کرد:‌ عده‌ای از خارج به آنها حرف‌هایی می‌زنند که این همان براندازی است و برخی در داخل فکر می‌کند می‌توانند کاری انجام دهند البته عده‌ای هم برنامه‌های خاص خود را دارند و از بیرون کشور الهام‌گیری می‌کنند.

وي با بيان اينكه مقام معظم رهبري با رهنمودهاي سازنده نقشه راه را نشان دادند، تصريح كرد: شوراي هماهنگي سازمان تبليغات اسلامي با برنامه ريزي منسجم در يك فراخوان صريح، مردم را براي شور آفريني در حماسه 9 دي آماده كرد.
وي تاكيد كرد: در تمام دوران 30 ساله انقلاب اسلامي نهادهاي مختلفي برنامه هاي متفاوتي را ارائه كردند اما شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي همواره در خط مستقيم ولايت مداري در جذب نيروهاي ارزشي تلاش كردند.
آيت الله جنتي در پايان با اعطاي حكم رسمي به محسن صباغ را به سمت رئيس تبليغات اسلامي شوراي هماهنگي استان تهران منصوب كرد./ن
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار