به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از پايگاه اطلاع رساني گروه خودروسازي سايپا؛ احمد كرفي گفت: واحد پيگيري و ارزيابي امداد خودرو سايپا در تماس با امدادخواهان ؛ نحوه ارائه خدمات ، سرعت ، كيفيت و رضايت از خدمات امدادي را مورد سنجش و ارزيابي قرار مي دهد.
وي افزود: واحد ارزيابي خدمات امدادي در شركت امداد خودرو سايپا از سال 1382 اين مسئوليت را با موفقيت انجام داده است و بسياري از طرح و برنامه هايي كه از لحاظ كيفي و كمي در اين شركت اجراء شده بر اساس نتايج و تحليل هاي اين واحد از نقطه نظرات مشتريان صورت گرفته است.
كرفي خاطرنشان كرد: حفظ استاندارد بين المللي ميانگين انتظار خدمات امدادي و رضايت مشتريان دو مولفه اصلي شركت امداد خودرو سايپا در خدمات امدادي بوده است و توانسته ايم موفقيت هاي خوبي در اين دو حوزه بدست آوريم.
طرح خدمات امداد نوروزي گروه خودرو سازي سايپا از 24 اسفند آغاز شده است و تا پايان امروز ادامه دارد.
مدير عامل شركت امداد خودرو سايپا گفت: مسافران نوروزي در صورت نياز به خدمات امدادي مي توانند 24 ساعته با شماره 096550 و 84444-021 تماس بگيرند يا از طريق 10009655 ارتباط برقرار كنند./ق2