بر اساس تحقیقات انجام شده انجام روزانه حداقل نیم ساعت ورزش در طول یک سال یک ماه به طول عمر انسان افزوده می شود .

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، قائم مقام وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در خراسان رضوی با تاکید بر تغذیه سالمندان اظهار داشت: دوران سالمندی دوران متفاوتی از دیگر دوره های زندگی است و اعضاء خانواده باید بر تغذیه ، خواب و خوراک و شرایط روحی انها توجه ویژه داشته باشند.
دکتر محمود شبستری با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی مشهد در راستای توسعه زیر ساختهای بهداشتی و درمانی در سالهای اخیر گامهای مهمی را برداشته است اظهار داشت: در حال حاضر 5 بیمارستان بزرگ و مهم از جمله بیمارستان 420 تختخوابه هاشمی نژاد ، بیمارستان 540 تختخوابه امام رضا(ع)، بیمارستان تخصصی کودکان اکبر و بیمارستان امداد و نجات در شهرک دانش و سلامت و بزرگترین بیمارستان اورژانس کشور با 100 تختخواب در مشهد در حال ساخت است .
وی با اشاره به اینکه این دانشگاه به توسعه زیر ساختهای بهداشتی در شهرستانهای استان نیز توجه داشته است خاطر نشان کرد : در حال حاضر سه بیمارستان بزرگ در شهرهای مه ولات ، رشتخوار و کلات آماده افتتاح است .
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به نگاه ویژه مسئولان نظام به بحث سلامت مردم گفت: بر این اساس مرکز بهداشتی درمانی در حاشیه شهر مشهد با زیر پوشش قرار دادن بیش از 800 هزار نفر افتتاح و آماده ارائه خدمات به مردم این مناطق است.
دکتر شبستری اجرای طرح تحول بنیادین در مناطق حاشیه شهر مشهد را از دیگر طرحها برشمرد و افزود: این طرح با سرمایه گذاری و نیروی انسانی متخصص به زودی آماده اجرا است.
قائم مقام وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گسترش خدمات بهداشتی درمانی در بخش دولتی همراه با تعرفه های دولتی و ارزان قیمت را از اهداف مهم دانشگاه علوم پزشکی مشهد برشمرد و گفت : بر اساس آمارهای گرفته شده میزان استقبال مردم در چند سال اخیر از مراکز درمانی و بهداشتی دولتی بیشتر شده است./ع
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار