ميرجلال الدين كزازي با كتاب "سخني از سيمرغ" در قالب شاهنامه پژوهي در بيست و پنجمين نمايشگاه كتاب تهران حضور پيدا مي‌كند.

مير جلال الدين كزازي محقق ادبي و شاهنامه پژوه در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبيات باشگاه خبرنگاران در خصوص حضور خود در نمايشگاه بين المللي كتاب گفت: من با 3 كتاب در نمايشگاه بين المللي كتاب تهران حضور خواهم داشت كه در ماه هاي پاياني سال گذشته از چاپ درآمده اند.

وي افزود: كتاب سخني از سيمرغ آنچنان كه از نام آن آشكار است در زمينه شاهنامه شناسي تاليف شده و به بهانه پاسخ به سوالات مخاطبان بخش هاي گوناگوني از شاهنامه در اين كتاب مورد بررسي قرار گرفته شده است.

كزازي اظهار داشت: اين كتاب را نشر شورآفرين به چاپ رسانده است كه آئين رونمايي از اين كتاب نيز در اسفند 90 در شهر كتاب برگزار شد.

اين شاهنامه پژوه در خصوص دو كتاب ديگر خود گفت: يكي از اين كتاب ها برگرداني است از دو نوشته سنكا انديشمند و نويسنده‌ي نام بردار و از بلند پايگان ديواني روم باستان با نام هاي زندگي در بهروزي و كوتاهي زندگي است كه در يك مجله از سوي انتشارات معين به چاپ رسيده است.

وي خاطرنشان كرد: كتاب ديگري كه از من در نمايشگاه كتاب عرضه مي‌شود كتابي در قالب يك گفت وگو طولاني در زمينه هاي ادبي، فرهنگي، تاريخي و اجتماعي با نام بربال هاي انديشه است كه از سوي دانشگاه آزاد به چاپ رسيده است./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار