طی ۱ ماه و نیم گذشته رنکینگ چاپار از ۲۵ هزار به رتبه ۹۷۰ در کشور رسیده است و در حال حاضر تعداد کاربرهای آن طی ۱ ماه ثبت‌نام به ۲۰ هزار نفر رسیده و جزء ۱ هزار سایت بر‌تر کشور محسوب می‌شود.

 

به گزارش سرويس علمي پزشکي باشگاه خبرنگاران به نقل از واحد ارتباطات دبیرخانه شورای عالی اطلاع‌رسانی، سلمان افشار، مدیر پروژه چاپار در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در مجموعه سرویس‌های چاپار، فناوری و محصولی تولید شده است که هیچ شرکتی در ایران تاکنون نتوانسته آن را به ثمر برساند و هیچ گزینه دومی وجود ندارد.

افشار ادامه داد: طی ۱ ماه و نیم گذشته رنکینگ چاپار از ۲۵ هزار به رتبه ۹۷۰ در کشور رسیده است و در حال حاضر تعداد کاربرهای آن طی ۱ ماه ثبت‌نام به ۲۰ هزار نفر رسیده و جزء هزار سایت بر‌تر کشور محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: در سرویس جدید چاپار که تا ۱ ماه آینده در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت سرویس‌های SMS to Mail و بالعکس Mail to SMS ارائه خواهد شد.

شایان ذکر است ظرفیت پست الکترونیکی چاپار در ابتدا برای هر فرد یک گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۱۰ مگابایت ضمیمه در نظر گرفته شده است و برای فاز نخست یک ساله هم ۲ میلیون نفر کاربر را پشتیبانی خواهد کرد. /ع
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار