با توجه به ميزان آگاهي هر يك از ما در مورد شرايط سياسي، اجتماعي، فرهنگي جامعه خود برخورد سليقه اي كارها از مشكلات مهم در اين عرصه به شمار مي آيد.

به گزارش

باشگاه خبرنگاران،

"سين مثل سريال" شب گذشته ميزبان دو هنرمند سينما و تلوزيون شهرام حقيقت دوست و حسام نواب صفوي بود.

شهرام حقيقت دوست با حضور در اين برنامه با اشاره به اينكه فيلم نامه يك اثر براي من از اهميت ويژه اي برخوردار است، گفت: فيلم نامه ركن اصلي كار است و از مشكلات فيلم نامه نويسان زمان كوتاه براي نگارش است از زماني كه به آن ها سفارش كار مي دهند تا هنگام توليد مدت كمي است.

وي در خصوص روش بازيگري خود عنوان كرد: يك كار را با تمام انرژي ام آغاز مي‌كنم و هنگامي كه اثري ارائه ميدهم آن اثر حاصل تمام انرژي من است.

حقيقت دوست با تاكيد بر اينكه يك اثر خوب هرگز از ياد نمي رود تصريح كرد: اگر كاري خوب ارائه دهيم آن اثر به مانند هزار دستان سال ها در ذهن و ياد مردم مي ماند.

وي در خصوص اينكه سليقه اي برخورد كردن از بزرگترين مشكلات عرصه هنر است، اظهار داشت: ما در جامعه اي زندگي مي‌كنيم كه به شرايط سياسي، فرهنگي، اجتماعي جامعه خود ‌آگاه هستيم و در اين شرايط مي دانيم كه بايد چگونه عمل كرد.

حقيقت دوست در پايان خاطرنشان كرد: نبود فيلم نامه خوب از ديگر مشكلات عرصه هنر محسوب مي شود .

حسام نواب صفوي مهمان ديگر "سين مثل سريال" با حضور در اين برنامه گفت: در "سين مثل سريال" رقابت تنگاتنگي اتفاق مي افتد كه به هر حال كارهايي كه در اين چند سال اخير ارائه شده و از جمله فيلمساز تهيه كننده بازيگر مورد ارزيابي قرار ميگيرند و مرور مجددي مي شود.

وي اظهار داشت: سعي من بر اين بوده كه در كارنامه هنري خود تفاوت را ايجاد كنم و در تمامي ژانرها از جمله تاريخي،‌كمدي، رئال به ايفاي نقش بپردازم.

وي با تاكيد بر اينكه مسير در تاريخ برايم بسيار جذاب است عنوان كرد: هميشه حضور در كارهاي تاريخي برايم اولويت بوده نقش تاريخي مسئوليت سخت و سنگيني دارد و من اين سختي را دوست دارم و از آن لذت مي‌برم.

گفتني است، در اين برنامه از ميان مجموعه هاي شب دهم، آشپزباشي، پيامك از ديار باقي، تبريز در مه، زير هشت، مجموعه شب دهم به كارگرداني حسن فتحي و زير هشت به كارگرداني سيروس مقدم به مرحله نهايي راه يافتند.

لازم به ذكر است، كتايون رياحي بهترين بازيگر زن و فاطمه معتمد ‌آ‌ريا و شيلا خداداد به ترتيب در رتبه دوم و سوم اين نظرسنجي به مرحله نهايي راه يافتند.

امير جعفري بهتري بازيگر مرد و پرويز پرستويي و حسين ياري به ترتيب در رتبه دوم و سوم اين نظرسنجي به مرحله نهايي راه يافتند.

اين برنامه هر شب با اجراي محمد سلوكي از ساعت 23:20 به روي آنتن شبكه يك مي‌رود./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.