"چاق و لاغر" از شخصيتهاي خاطره انگيز رسانه ملي در دهه 60 بودند كه با توليد سري جديد آن در سال 91 بار ديگر در اذهان كودكان ديروز و امروز ماندگار خواهند شد.

علي اصغر آزادان، تهيه كننده مجموعه "چاق و لاغر" در گفت وگو با خبرنگار بخش راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران، گفت: بعد از توليد و پخش سري اول مجموعه "چاق و لاغر" دردهه 60 و مورد استقبال قرار گرفتن آن از سوي مخاطب به فكر توليد فيلم سينمايي آن بوديم و بارها تا آستانه توليد آن پيش رفتيم اما طرح آن عملياتي نشد.

                                    

وي افزود: در سال 85 طرح 26 قسمتي سري جديد "چاق و لاغر" را ارائه داده و موفق به دريافت مجوز توليد آن شديم اما باز به دليل تغييرات مديريتي طرح توليد عملي نشد.

اين تهيه كننده ادامه داد: طرح توليد "چاق و لاغر" هم اكنون در گروه نوجوان شبكه دو تصويب شده و در اين گروه توليد خواهد شد.

                      

آزادان با بيان اينكه سري جديد مجموعه "چاق و لاغر" با تغييراتي در متن در راستاي جذابيت بيشتر براي نوجوانان به زودي با تكميل فيلمنامه مقابل دوربين قرار خواهد گرفت افزود: هم اكنون متن دو قصه از مجموعه چاق و لاغر از سوي گروه نوجوان شبكه دو مورد تائيد قرار گرفته و از آنجا كه اين مجموعه از لوكشين هاي خارجي بسياري برخوردار است علاقه مندم فرصت را از دست ندهيم و كار ضبط اين مجموعه را با وجود همين دو قصه در آب و هواي بهاري آغاز كنيم.

وي تصريح كرد: مخاطبان اين مجموعه در دو طيف طبقه بندي خواهند شد دسته اول تماشاگراني هستند كه جزء بينندگان جديد بوده و دسته ديگر مخاطباني كه سري جديد اين مجموعه نوعي فضاي نوستالوژي براي آنها ايجاد مي كند، به هر حال كاراكترها، شخصيتهاي خلق شده، اتاق مشورت، قرقي و .. همه بروز خواهند شد و ماجراهاي چاق و لاغر متناسب با مسائل روز روايت مي شوند.

تهيه كننده مجموعه چاق و لاغر بيان كرد: در ساخت اين سريال از متن به كاراكتر و از كاراكتر به قصه مي‌رسيم و با تلفيقي از اين دو مقوله ماجراهايي جذاب و ديدني تر از سري گذشته چاق و لاغر را ارائه خواهيم داد حتي شايد با ازدواج يكي از دو كاراكتر چاق و لاغر مسير داستان را به گونه اي متفاوت تغيير دهيم.

                                 

آزادان با بيان اينكه اين مجموعه سعي دارد با برخورداري از مضمون طنازانه شخصيتهاي چاق و لاغر را دوباره احيا كند افزود: با شخصتيهاي اصلي اين مجموعه احساس نزديكي دارم زيرا نگارش قسمتي از سري قبل آن را برعهده داشتيم بنابراين تمام تلاش خود را به كار خواهيم بست تا قصه مجموعه چاق و لاغر با شرايط كيفي بهتري توليد شود و كارگرداني موفق اميرحسين قهرايي در سري اول زمينه همكاري با وي را در سري جديد نيز رقم زده و اميدوارم مجموعه چاق و لاغر بتواند دوباره در بين مخاطبان ماندگار شود.

اين تهيه كننده گفت: دو كارآگاه چاق و لاغر دو كاراكتر اصلي اين مجموعه هستند و در كنار ساير شخصيتهاي جديد كه همگي جذاب و ماندگار خواهند بود درگير ماجراهاي متفاوتي مي شوند.

تهيه كننده مجموعه چاق و لاغر خاطرنشان كرد: كاراكترهاي چاق و لاغر هنزو مشخص نشده اند و اميدواريم به زودي با تكميل فيلمنامه و عوامل  توليد آن را در خرداد سال جاري آغاز كنيم همچنين به احتمال زياد پخش اين مجموعه نيز در پائيز 91 خواهد بود./ي2
                                       

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran, Islamic Republic of
ندا
۱۵:۱۳ ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
وای یادش بخیرو چقدر قشنگ بود،یاد اون روزا بخیر کاش بچه میموندیم
Iran, Islamic Republic of
مهدی
۰۰:۲۹ ۲۴ شهريور ۱۳۹۱
وای مرسی